2012. május 31., csütörtök

NOTD - Csillámos francia

Bevallom őszintén, a beauty blogokon leginkább a körmös bejegyzések szoktak érdekelni. Sokszor próbáltam már én is képet készíteni arról, hogy éppen milyen körömlakk van rajtam, mert nagyon szeretek lakkozni, de eddig nem sikerült. Most szerencsém van, végre megjött a napsütés, és ilyenkor a nyári hónapokban eljutunk odáig, hogy az ablakpárkányra és a bejárati ajtóra már elérnek a nap sugarai! :D (Igen, barlangban lakunk, néha tényleg úgy érzem.) Most épp egy új variációt próbáltam ki a körmeimen, és sikerült is megörökíteni. Amíg tart ez a napsütéses időszak igyekszem NOTD-eket csinálni, ha érdekel titeket aktuálisan mi van a körmeimen.

A francia lakkozás nekem abszolút kedvencem, de a klasszikus verziót sosem sikerült szépen kiviteleznem magamon. :( Béna vagyok, különösen bal kézzel, ezért ha próbálkozok is csak tragikus eredményeket kapok. Viszont tegnap este vizsgára készülés közben (helyett) eszembe jutott, hogy most nem egy másik színnel fogom a végeket lefesteni, hanem csillámos lakkal. Nem túl feltűnő, de mégis szép és különleges, és az eredmény is nagyon tetszik. :) (És külön pozitívum, hogy nagyon nehéz elszúrni, mert nem kell éles vonalakat követni.)


Használt lakkok: Rimmel French manicure 465 French lace és Essence nail art twins 02 Julia.

Nektek hogy tetszik? Legyenek körömlakkos bejegyzések is a blogon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése