2012. május 27., vasárnap

Filmajánló XI. - Sötét zsaruk 3 (Men in Black 3)

Tegnap hirtelen ötlettől vezérelve elmentünk megnézni a moziba a Men in Black harmadik részét. Nagyjából készültünk rá, direkt újranéztük az elmúlt hónapban az első kettőt, hogy friss legyen az élmény. A szokásos helyre mentünk, MOM Park, eredeti nyelvű vetítés. 

Bevallom őszintén kicsit tartottam a filmtől, mert ritkán találni olyan x-edik/történet befejező részt, ami nem erőltetett, beleillik az előzőek által vázolt történetbe és még szórakoztató is. Azért bíztam abban, hogy a Will Smithes filmeket szeretni szoktam, ha hozza a szokásos formáját már nem lehet katasztrófa. 
(kép: innen)
Szerencsére minden félelmem alaptalan volt. Tetszett a főgonosz, az egész történet nagyon szórakoztató, megvolt benne a szokásos humor, ami a korábbi részekben is benne volt, és végre kiderültek olyan dolgok, amik foglalkoztathatták az embert. Találkoztunk régi karakterekkel is, én egyedül Franket hiányoltam, de azért kárpótolt J szobájának a falán lévő hatalmas mopsz kép, és egy utalás is volt Frankre az egyik jelenet hátterében, kíváncsi vagyok észrevettétek-e! :) A végén nekem sikerült kicsit pityeregnem is - én mondjuk mindenen képes vagyok, szóval ez nem olyan kuriózum.. Úgy érzem teljesen jól lezárták a történetet, összecsengett a korábbi részekkel, nem maradt bennem nagyon egy kérdés sem. Ami nálam abszolút jelzi, hogy jó filmet nézek: egyszer nem gondolkoztam el azon, hogy vajon hány óra lehet, és meddig tart még a film, még pisilni is csak szaladva mentem ki, hogy minél kevesebb dologról maradjak le. Még az sem zavart, hogy 3D-ben néztük, azt hiszem kezdem megszokni ezeket a hülye szemüvegeket. 

Többet most nagyon nem tudok írni, mert spoilerezni nem szeretnék, ha szerettétek az első kettő részt nézzétek meg mindenképpen, én nagyon élveztem. 

Ti láttátok már a Men in Black 3-mat?

6 megjegyzés:

  1. Holnap tervezzük megnézni, amolyan csak itthon ne üljünk ürügy miatt, és másban nem igen tudtunk kiegyezni, köszönhetően a baromi eltérő ízlésünknek :]
    Anya kb. tiltakozott, hogy de az X-edik részek mindig rosszak, de csak meggyőztem, hogy eddig nem nagyon olvastam róla übermódon lehúzós kritikát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megtaláltam a Frankes utalást! the speaking pug :))

      Törlés
    2. Igen! :))))
      És amúgy hogy tetszett?

      Törlés
    3. Tetszett! Nem voltak benne nagy, megmaradó mondatok, de teljesen egyet értek veled, hogy kikerekítette a történetet, nem volt lapos, és a volt benne megható rész is, szóval nem bántam meg :)

      Törlés
  2. A mopszos résznél egyből Rád gondoltam :))

    VálaszTörlés
  3. Én is írtam róla.nem moziban néztem és ez elég nagy baklövés volt.Amúgy szerintem jó lett,de nekem még mindig az első rész az igazi.

    VálaszTörlés