2012. december 30., vasárnap

Lush: Bûche de Noël arctisztító

A Lush termékeit alapvetően nagyon szimpatikusnak találom, de anyagi okokból eddig csak a szappanjaikat próbáltam. Minden másra kicsit sokalltam a pénzt amit kérnek érte még úgy is, hogy tudom hogy megérik az árukat. Nagyon szerettem volna már mást is kipróbálni, ennek most jött el az ideje. Nojkónál olvastam erről a - számomra kimondhatatlan nevű - arclemosóról és tudtam, hogy ki kell próbálnom.


Igyekszem mindig tudatosan vásárolni, erre is csak azért adtam magamnak engedélyt, mert arcradírt már egy ideje nem használtam, és egyébként is most minden karácsonyi limitált termékre 50% kedvezmény van az összes Lushban. Ez az oka annak is, hogy első benyomás után írok a termékről, alapvetően hosszabb használat után szeretek tapasztalatokat írni, viszont ennyi pénzért (100 g most 1275 Ft) nagyon megéri, és limitált termékről beszélünk. Én az Árkádban vettem, itt még volt egy nagy kupacnyi a boltban, de a Jászain például már elfogyott. 

A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!


Engem kicsit megijesztett először hogy mandula van benne radírozó összetevőnek, élénken él még az emlékezetemben, mikor tizenévesen először használtam anya sárgabarackmagos arcradírját, és szemmel látható vágásokat nyúztam vele az arcomra. Féltem hogy ezzel is így járok, de annyi jót olvastam róla hogy elhessegettem ezeket a gondolatokat. A 100 g alapvetően nem egy nagy mennyiség, de szerintem elég sokáig barátok leszünk, mert kevés kell belőle. Az állaga elég szilárd, a képen is látszik hogy egy keksztekercs (a karácsony utóhatása a hasonlatom :D) szerű valami van a tégelyben, nem krém.  Borsónyit kell belőle lecsippenteni, nedves kézben szétdörzsölgetni, majd átradírozni vele az arcunkat. A szemcsék abszolút aprók, nem karcolnak egyáltalán, viszont láthatóan radíroznak. Az én arcbőröm elég érzékeny, egy alapos radírozás után képes órákig húzódni, ezután ezt egyáltalán nem éreztem. Bálintot az őrületbe kergettem, mert miután kijöttem a víz alól kergettem hogy nézze már meg milyen puha az arcom. Tényleg az lett. :) Az illata már csak hab a tortán, isteni marcipános süti! 

Elsőre én abszolút meg vagyok véve, lehet többször be kéne néznem év közben is a Lushokba és nem csak  szappanokat szaglászni hanem átmenni az arcápolás oldalra is. Most egyébként a becsomagolt karácsonyi ajándékcsomagok is féláron vannak, érdemes azokat is megnézni! Sajna nálam ők nem játszanak, majdnem mindben van valami kádba való, nálunk pedig csak zuhanyzó van. Vettem egyébként még egy nagy darabot a North Pole szappanból is, imádom már most, ha szeretnétek arról is írok majd kicsit hosszabban. 

Ti szoktatok Lush termékeket használni? Mi a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése