2012. december 19., szerda

Újabb mini zsákmány

Ma letudtam a félév legfontosabb vizsgáját (szülészet, ötös, juhúú), Bálinttal utána karácsonyi bevásárlásra indultunk. Nem ajándékokat vettünk (csak alapanyagot), hanem alapvetően a karácsonyi menühöz kellett ez-az. Közben anyától kaptam egy h&m-es 1500 Ft-ot érő ajándékkártyát, úgyhogy ezt is el akartam költeni, és még tervben volt egy Arénában való körbenézés is alvómaszk ügyben. Sikerrel zárult a kör, sőt! :) Boldog vagyok mindennel, megmutogatom magamnak miket vettem. (A Tescós cuccok gondolom mindenkit hidegen hagynak.)



Alapvetően nem járok New Yorkerbe, 17 évesen találtam magamnak ott utoljára szép és jó minőségű dolgokat, általában annyi időt töltök el benne amíg átmegyek rajta (Arénában ott is van egy bejárat és át kell sasszézni utána a bolton). Most viszont láttam egy részt, ahol ki volt írva hogy téli leárazás, minden 290 Ft. Na mondom ezt nem hagyom ki. Balerinák voltak, ronda kendők és flip-flopok. A papucsokat nem is néztem, de a fenti cipőn megakadt a szemem. Tavasszal és nyáron szeretek ilyenekben rohangálni, plusz egy  pár sosincs útban. Csak 42-es méretben volt egyébként, de több színben is. Itt jön a szerencsém a képbe, hogy nekem naaagy lábaim vannak, ez így ahogy volt tökéletes rám, 290 Ft pedig egyszerűen komolytalan, még a kasszás is röhögött hogy ez zseniális mennyire semennyi pénz érte. Ha a második hordás után atomjaira hullik is már megérte megvennem. 

A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!

Ezután még optimistábban vágtam neki a további herce-hurcának. A h&m-ben 3000 Ft volt belőve, efölött érvényes csak ugyanis a kártya amit kaptam. 


Ezt a hosszú ujjú felsőt rögtön a bejáratnál akasztottam le, ugyanilyenem már van mustársárgában és nagyon szeretem, amúgy is akartam venni még egy melegebb felsőt. Elnéztem még a pizsikhez, hátha itt van más színben is a múltkor vett pihe-puha melegítőből, de nem volt. (Egyébként gyűlölöm és szeretem egyszerre ezt a gatyát, mert puha, meleg és kényelmes, viszont a belsejében lévő meleg rész hullik mint a hétszentség. Úgy néz ki a lakás mintha Panda egy narancssárga kanárit tépett volna atomjaira, állandóan takarítani kéne. Talán egy kifordított állapotban való mosás majd segít kicsit a dolgon.) Találtam viszont egy - igaz hogy nem szezonális - aranyos pizsinacit, 700 Ft-ért nem hagytam ott.


Sokszor veszek egyébként épp nem szezonális dolgokat, általában azért mert ilyenkor olcsóbbak. Egyelőre megfagynék most ebben éjszakánként, de majd tavasszal boldog leszek hogy van egy új gatyám. :) Még mindig kellett valami hogy meglegyen a 3000 Ft, viszont a bizsuk között nem találtam semmi vállalhatót, minden bazári vagy neon vagy szegecses, ez utóbbitól én a világból is kiszaladnék most már legszívesebben...  Végül egy öv mellett döntöttem, úgyis van egy kardigánom amihez kell valami hogy összefogja, tökéletes. 1900 Ft-ot fizettem végül a három cuccért, nagyon elégedett vagyok. :)


A legjobb pedig, hogy végre sikerült alvómaszkot vennem! Köszönöm annak aki a Claire'st ajánlotta, elég sok variáció volt, emellett a Pandás mellett döntöttem mert elképesztően cuki. 1300 Ft volt, abszolút ember- és pénztárca barát. Itt egyébként kettőt fizet hármat kap akció van, nekem is nagyon tukmálták hogy vegyek még valamiket, de nem akartam mást, így is több mint elégedett voltam az eddigi szerzeményeimmel.

A Tescóban is mindent meg tudtunk venni amit akartunk, úgyhogy már csak egy-két apróság kell hogy minden meglegyen a karácsonyi menühöz. Érdekel egyébként titeket hogy miket főzünk? :) Csinálhatok belőle egy kis bejegyzést ha szeretnétek.

Ti vettetek mostanában magatoknak valamit? Hogy álltok a karácsonyi ajándékok beszerzésével?

7 megjegyzés:

  1. juuuj az alvómaszk de jó! :) Miskolcon vajon hol lehet szépet és pénztárcabarátot kapni? van egy maszkom már, a koliban, még apa kapta az egyik repülése alkalmával, de jó lenne itthonra is egy, mindig elfelejtem ide-oda hurcolni.

    A balerinacipő nagyon jó, én is 290-ért vettem anno 3 párat, olyan másfél évet ki is bírtak, most dobtam ki szegénykéket. :) Persze olyan szerencsém sosem volt, hogy a feketét leakciózzák, meg a 39-es méretet ahogy láttam direkt nem is viszik le a basic színekben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Passz, én kanosszát jártam mire ezt megleltem. Szerintem bizsuboltokban keressed, Douglasban csak aranyárban van.

      Törlés
  2. Nem kicsit jártál jól a cipővel...:D Övet én meg hétfőn vettem H&M-ben.

    VálaszTörlés
  3. Eszméletlenül aranyos az alvómaszk, már csak azért is megvenném, hogy kitegyem a szobámba :D Itt sajnos nincs Claire's, pedig olyan kíváncsi lennék rá :)
    Én nemrég vettem a H&M-ben magamnak egy nagyon szép, bordó kötött pulcsit, 3000 Ft-ért :) Alig hittem el, hogy így leárazták, rohantam is vele a próbafülkébe :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem már a 2. nyarat bírta ki az ugyanilyen balerinám :D Bár én egy ezresért vettem, de még azért is megérte :)

    VálaszTörlés
  5. Imádom azt az alvómaszkot, oda vagyok meg vissza érte. Azonkívül jó kis dolgokat sikerült beszerezned :)

    VálaszTörlés
  6. Én is körbejártam az h&m-et, de nem igazán volt türelmem nézelődni a tömegben. A new yorkerben volt egy nadrág vastagabb anyagból ami tetszett, de azt meg nem volt kedvem felpróbálni, mivel harisnya is volt rajtam...:D nem voltam nagy vásárlói lázban. remélhetőleg lesz karácsony után is olyan nadrág :) Az alvómaszk iszonyatosan édes :) Én kíváncsi lennék a menüre :)

    VálaszTörlés