2012. december 6., csütörtök

Pawz bio kutyacipő - a kutyacsizma, ami működik!

Akinek még sosem volt városban kutyája és nem volt kénytelen a téli nagy havakban is sétáltatni az ebet nem tudhatja, hogy a hidegen kívül plusz egy faktor is gondot okozhat a kutyának: a sózás. A kutyacsizmákon ha lehet szerintem még több ember röhög mint azokon, akik öltöztetik a kedvencüket. A tavalyi nagy havakig én sem értettem teljesen, milyen funkcióval is bírnak ezek a darabok.

Aztán jött a 30 centi hó, mellé pedig a 10 centis só, Panda pedig 3 lépés után emelgette a lábait, és nézett rám, szinte mondta hogy "fáj". Nem csodálom, ahogy a kezemhez ért a sós latyak azonnal összeugrott és kiszáradt a bőröm, a mancsával ugyanez zajlik le. Próbáltam venni neki tépőzáras vastagtalpú cipőt, de úgy járt benne mint egy birodalmi lépegető. Ez még a kisebbik gond lett volna, mert sok kutya megszokta ezeket a vastag cipőket is, de neki annyira őz lábai vannak, hogy akkor is leestek a kis cipők amikor a lehető legszorosabbra húztam neki össze. Nem működött, ölben cipeltem az utcán és csak akkor tettem le mikor már sómentes övezetbe értünk. 

Javasolták még a mancskrémet is, de azért nem próbáltuk ki végül mert azt minden séta után elképesztő macera lett volna lemosni a lábairól, ha meg rajtahagyom mindent összeken vele a lakásban. 



A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!


Andi hívta fel végül a figyelmemet erre a csizmára, a héten el is szaladtam megvenni. Tegnap ugyan nem volt latyak, de ki akartam próbálni mit szól hozzá Panda, így este ebben sétáltunk. Jelentem tökéletes! :)


Maga a csizma biogumiból készült, abszolút strapabíró. Egy dobozban 12 darab van (tehát 3 garnitúra), többször használhatóak a kis cipők. Minden használat után meleg szappanos vízzel érdemes elöblíteni, így az élettartamuk is növelhető. Azért is jó hogy több van a dobozban, mert lehet két séta között nem száradna meg az első 4 darab, így viszont mindig lesz száraz amit ráadhatunk az ebre. 


Elég sok méretben lehet kapni, a honlapon leírják, hogyan érdemes megmérni a tappancsot és ez alapján lehet választani hogy mekkora is kell nekünk. Panda lábára S-es kell egyébként. 


Maga a gumi elég vastag, de nem annyira hogy kényelmetlen legyen a kutyának, Panda mint írtam a klasszikus cipőben nem bírt járni ebben viszont úgy száguldott az utcán hogy nem győztem utána rohangálni. Nagyon élvezte hogy nem csúszik a lába, fincokat rúgott örömében. A pereménél kicsit vastagabb a gumi, én paranoiás voltam hogy le fog csúszni séta közben a lábáról de nem történt ilyen szerencsére. Pedig ásott, ugrált, rugdosott, szaladt, rázta magát, de a cipő végig rajta maradt. 


Hóban persze még nem próbáltuk, de szerintem ott is hasonlóan jól fog teljesíteni. Végre nem kell ölben cipelnem és sétálhatunk nagyokat akkor is, amikor sózott latyakkal van tele a járda. 

4550 Ft volt a 12 darab, ami elsőre lehet kicsit soknak hangzik de szerintem több télen keresztül fogjuk tudni használni. Tegnap séta közben jutott eszembe, hogy nyáron mennyit szenvedtünk mikor elvágta Panda lábát egy üvegszilánk és napi többször kellett kötöznöm mert mindig koszos lett séta közben a géz. Ez a cipő ilyen esetekben is megoldás, csak rá kell húzni a bekötött tappancsra és nem lesz koszos sem a géz sem a seb. :) Szerintem érdemes kipróbálnia mindenkinek aki városban lakik és kénytelen a sóban sétáltatni a kutyusát, az eb biztosan hálás lesz érte. A bolt ahol vettem a Király utca 47.-ben van, de a webshopon keresztül bárhova tudtok rendelni belőle. 

Ti is szenvedtek télen a sózott utak miatt? Próbáltatok már valamilyen kutyacsizmát?

7 megjegyzés:

  1. Ez a bioszilikon érdekelne. Csak hogy lényeget ragadjam meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jót kérdeztél, az van a csomagoláson hogy természetes úton le fog bomlani, gondolom emiatt hívják bionak. :)

      Törlés
    2. Azt hittem, a szilikonfát, amiről szedték, nem permetezték :) Azért kíváncsi lennék arra szilikonra, ami lebomlik a természetben.

      Törlés
    3. Én csak a csomagolásról tudok tájékozódni, azt írtam le amit ott olvastam. :) De most hogy ránéztem megint az angol szöveg csak azt írja hogy bio gumi, nem pedig szilikon, szóval akkor ez valószínűleg csak rossz információcsere volt, javítom.

      Egyébként felőlem puffasztott csillámpónitülökből is lehetne, a lényeg hogy működik. :D

      Törlés
  2. Köszi a tippet, épp ezen agyaltam, hogy kellene valami, mert szegény Fülöpnek szétmarta tavaly is a kis mancsait a só!
    A tépőzáras cipőt pedig már a boltban lerúgta a kis mancsairól...
    Ki fogom próbálni mindenképp!! ;)

    VálaszTörlés
  3. jaj haláli édes ez a kutya úgy felnevettem az első kép láttán :)

    VálaszTörlés