2012. december 5., szerda

Suiskin Biológiai fermentált hidratáló

Már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy el kellene kezdenem ráncmegelőző vagy csak jól hidratáló termékeket használnom, de valahogy mindig halogattam a dolgot. A BB krém napi rutinomba való beépülése már egy kis lépés volt, hisz direkt olyan verziót választottam ami már ezzel is foglalkozik.

Szeptemberben feltűnt hogy elkezdtem őszülni, ez adott egy kis lendületet, aztán a végső löket a 25. születésnapom volt. Korábban mindig azt mondogattam, hogy majd 25 évesen ráérek ilyenekkel foglalkozni. Több kifogásom nem volt, elkezdtem gondolkozni azon mit kezdjek használni. A BB krémekkel is foglalkozó Andit kértem meg hogy segítsen, így végül két terméket vettem meg. Az arckrémről most írok, a másikról egy kicsit később, de nem árulok szerintem nagy titkot el azzal, hogy az is nagyon bevált. :) 


A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!

"Ránctalanító hidratáló. Adenozinnal csökkenti a ráncokat, oligopeptid-1-el és acetyl hexapeptid-8-al - mely a botoxhoz hasonlít -  hatékony bőrfiatalító, fermentált összetevőkkel helyreállítja a bőr védőrétegét. Különlegesen kedvező áron elérhető fermentált hidratáló."

Fogalmam sem volt arról, hogy arckrémből is van olyan hogy fermentált (=erjesztett), de érdekesen hangzik az biztos. :) Andi szólt, hogy ne lepődjek meg nagyon büdös a krém, állítása szerint rohadt szőlő szaga van. Lehet én vagyok perverz, de nekem semmi gondom nincs vele, még azt is merem mondani hogy tetszik. Kicsit valóban az öregedő szőlőre hasonlít, én ezt a fermentációs izé számlájára írom (aztán lehet nincs igazam). 

Önmagában nincs meghatározva hogy éjszakai vagy nappali krémként kéne használni, én az előbbi mellett döntöttem, hiszen nappalra ott vannak a BB krémek, amik alá én mást nem is kenek. Az illata nagyjából 2 perc alatt elillan, szóval ez ne riasszon el senkit. :) Én egy nagyobb borsónyi krémet szoktam eloszlatni az arcomon, ezzel szépen és kellően vastagon be tudom kenni magamat. Tipikus krém állaga van, semmi extra. A tubusos kiszerelés miatt higiénikus a használata, nem kell tégelyben nyúlkálni. Az egyetlen szívfájdalmam hogy nem áll meg a kupakján, nem tudom odaállítani a tükörhöz, de ez legyen a legnagyobb bajom. 

Nem ütött ki, és úgy vettem észre hogy a miniráncaim a szám környékén - a sok vigyorgás ugye - eltűntek, aminek kifejezetten örülök. :) Száraz bőrűek szerintem nappalra is nyugodtan használják, zsírosabbaknak nem ajánlanám, maximum éjszakára. 

Én összességében nagyon meg vagyok a krémmel elégedve, 50 ml 5185 Ft, ami úgy érzem teljesen jó ár ezért a minőségért. Közel 2 hónapja használom de még szinte majdnem teljesen tele van, sokáig nem fog kifogyni úgy érzem. ITT tudjátok megrendelni.

Ti használtok már ráncmegelőző termékeket?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése