2012. augusztus 21., kedd

Zenés TAG

Eredetileg ez egy "30 days song challange", biztos láttatok már ilyet képekkel például, na ez most dalos. Nem szoktam ezekbe belevágni, ezt sem húzom harminc napig, ideömlesztek mindent egy bejegyzésbe. Itt találtam, ha van kedvetek töltsétek ki ti is, ezennel átnevezem a challenge-et taggé. :) 

1. A kedvenc dalod
Ez eléggé nehéz, mert nagyon sok kedvencem van amik a legtöbbször eszembe sem jutnak, de ha meghallom őket akkor rájövök hogy igen, ez köztük van. Most ami először beugrott:



A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!


2. Az első dal amit hallottál a kedvenc előadódtól
Szintén nehéz helyzetben vagyok, nehéz kedvenc előadót mondanom. Szintén megyek az elsővel ami eszembe jutott.


3. Az első dal amit valaha hallottál
Ez szerintem egy végtelenül hülye kérdés, fogalmam sincs. Valószínűleg még anya hasában voltam.

4. Egy dal amitől mindig mosolyogsz
Ez könnyű. :)


Emiatt a sor miatt: "'Cause the spaces between my fingers are right where yours fit perfectly".

5. Egy dal amitől sírni tudsz
Ó, mennyi van! :) Talán a legnagyobb hatással ez a dal van rám. Hihetetlen, és annyira borzasztó hogy sokan nem is értik hogy miről szól és küldözgetik facebookon a szerelmüknek meg ilyenek. 


6. Egy dal ami megnevettet


Ah, régi szép idők mikor erre nyomtuk az ovibuliban! :)

7. Egy dal amit utálsz
Ez azért nehéz mert nem hallgatok olyat amit utálok. :D De legyen ez, annyira bugyuta és gyerekes, felnőtt emberek küldözgetik egymásnak, hála az égnek én még soha nem kaptam meg szülinapomon de nem is szeretném, brr. 


8. Egy dal ami folyton beleragad a fejedbe


Pandának szoktam énekelni és táncolok hozzá, ilyenkor ő is nekiáll rázni a fenekét. :DDD

9. Egy dal amiről valaki eszedbe jut


10. Egy dal ami egy családtagodra emlékeztet


Anya. ♥

11. Egy dal ami egy barátodra emlékeztet 


Dóri. :))

12. Egy dal ami egy olyan emberre emlékeztet akit utálsz
Én nem utálok senkit, az gáz? :)

13. Egy dal amit csak úgy szeretsz


14. Egy furcsa dal


Mostani egyik kedvencem amúgy.

15. Egy dal attól az előadótól akinek a legutóbb voltál a koncertjén
Ó te jó ég, fogalmam nincs mikor voltam utoljára koncerten! Lehet túlzok de 2006-ban a Volton voltam szerintem utoljára, legyen akkor egy Kispál szám. 


16. Az utolsó dal amit hallottál
Call me maybe, emiatt a videó miatt. :)))


17. A dal amire majd először akarsz táncolni az esküvődön
Megvan, de titok! :)

18. Egy dal amit akarsz majd a temetésedre
Most komolyan? Fogalmam sincs. Legyen mondjuk ez.


19. A legjobb barátod kedvenc dala
Fogalmam sincs.

20. Egy dal a kedvenc albumodról


Igen, ilyeneket is hallgatok.

21. Az első dal a kedvenc albumodról
Ó, az az előző volt, legyen akkor most egy random erről az albumról.


22. Utolsó dal a kedvenc albumodról


23. Egy dal egy olyan előadótól, akit utálsz
Nem szeretem Biebert, tessék, ti akartátok:


24. Egy dal ami a keresztneved első betűjével kezdődik 


És felnőtt fejjel hallgatva és megértve milyen szövege van, wow! :D

25. Egy dal ami a vezetékneved első betűjével kezdődik


26. Egy dal ami a "you" szóval kezdődik

♥♥♥

27. Egy dal ami felvidít


28. Egy dal ami nagyon idegesít


29. Egy dal (csak úgy válassz egyet!)
Imádom!


30. A kedvenc dalod (talán más lett mint az első napon)
Hát most egy napon csináltam, így mindegy. :) De akkor legyen egy másik kedvenc ha már van rá lehetőségem.


Végeztem!

Nektek melyik a kedvencetek a fentiek közül?

1 megjegyzés: