2012. augusztus 2., csütörtök

Promod zsákmányok

Ma eszembe jutott, hogy kaptam ajándékba Promodos ajándékkártyát, ezért nyakamba vettem a leárazásokat, féltem hogy már így is későn érkezem, de szerencsére sikerrel jártam. Találtam egy nagyon szép maxiszoknyát is, de csak fogason volt szép, felvéve már nagyon cigányasszonyos lett, kár érte. :( Viszont hazajött velem három egyszerű de nagyszerű felső, és egy szép fülbevaló, négyen összesen 5500 Ft-ba kerültek, bőven megérték a pénzüket. :) Alapáron kicsit nekem drága a Promod, viszont imádom a ruháikat (és a minőségük is szuper), úgyhogy leárazások idején mindig benézek. A másik amit szeretek, hogy kedvesek nagyon az eladók, öröm ilyen helyre bemenni. 

Általában nem szoktam beletúrni a nem fogason lévő ruhák közé, de újabban mindig ráveszem magam, mert szuper dolgokat lehet onnan kihalászni. A most vásárolt három felsőm is mind innen került elő. 

A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!



Ez a fazon annyira tetszett, hogy rögtön két színben is megvettem. Magdinál olvastam, hogy most a hátul zipzáras felsők mennek nála nagyon, valóban tök feldobja a basic felsőt a kis extra. Először a barackot húztam elő a kupacból, a szürkét csak úgy mellesleg vittem be a fülkébe, mert annyira nem tetszett a színe, de pont narancssárga rúzs volt rajtam, és annyira jól mutatott a kettő együtt hogy az valami mese. :) Kicsit bővebb szabásúak egyébként, elképesztő kényelmesek. A barack valamiért ötszázzal drágább volt, de még így is megéri szerintem. 


Nem lenne Bogi a nevem ha nem vásároltam volna valami barnát is. :D Persze nem az ugyanilyen színű buggyos nacimhoz vettem (amit egyébként imádok). Ez is kicsit lazább, farmerral és saruval fogom szerintem hordani. 


500 Ft-ért már kiegészítőket is lehet kapni, ennek a fülbevalónak nem tudtam ellenállni úgyhogy jött velem haza. Volt egyébként még cuki elefántos nyaklánc is 500 Ft-ért, meg oversized karkötők, többféle is, érdemes körbenézni. 

Az Arénában jártam egyébként és megkérdeztem az eladót, azt mondta még egy ideig biztos lesz akció náluk, épp mikor fizettem hoztak még egy jó adag leárazott ruhát, úgyhogy ha szeretnétek valamelyikre lecsapni, vagy bármi másra akár ebbe a Promodba érdemes menni. 

Szoktatok Promodban vásárolni? Vettetek itt mostanában valamit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése