2012. augusztus 17., péntek

NOTD - Absolutely Chinchilly!

Tegnap estére jutott el odáig a szombat délben kifestett körmöm, hogy lemostam. Facebookon már írtam,hogy milyen jól bírja, összesen öt és fél napot volt fent, ami magában foglalt 9 mosogatást, legalább 8 étel-előkészítést főzéshez és egy teljes konyhatakarítást. Megvett az OPI, az októberi születésnapomra tuti ott fogok bevásárolni, alap- és fedőlakkot is. 

Ez a közel 6 nap teljesen elég volt arra, hogy megunjam az erős színt a körmömön, ezért valamit natúrabbat, visszafogottabbat szerettem volna. A nude viszont valamiért most nem akaródzott. Így végül egy amúgy őszi/téli színnél kötöttem ki, de most nem zavar hogy még csak augusztust írunk, kell ez most a körmeimre. :)

Vakuval

Vaku nélkül, az a kép adja vissza valóban az eredeti színt.
A piros, sötétlila és aranyzöld mellett ez a kedvenc hideg évszakos lakkom, szeretem ezt a szürkés-barnás mocsárszínt.

Nektek milyen most a körmötök? :)

1 megjegyzés:

  1. az enyém most nude színre van kenve, de este lemosás vár rá, hogy kipróbálhassam a frissen zsákmányolt meggy színű catrice lakkomat :-)

    VálaszTörlés