2013. február 3., vasárnap

L'Oréal Triple Active éjszakai arckrém

Bálint szüleitől kaptam ezt a krémet karácsonyra, azóta minden éjszaka használom, most már úgy érzem eleget próbálgattam ahhoz, hogy véleményt tudjak róla formálni. 


Kíváncsi voltam mit tud, bár sokszor kerülgettem már a L'Oréal arckrémeket sosem próbáltam ki végül egyet sem. Amit ígér: hidratál, táplál és helyreállít, hamar beszívódik és nem hagy maga után zsíros érzetet. 

A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!

A csomagolás strapabíró, az alja üveg, teteje műanyag. Volt rajta egy védőkupak de én már első nap kidobtam, úgyis minden használat után visszatekerem rendesen a kupakját, engem csak zavart. Ha lett volna rajta kis kanálka akkor maradt volna, de így nem láttam értelmét. 


A krém egy nagyon hangyányit halvány rózsaszín, de ez arcon már egyáltalán nem tűnik fel. Az illata kellemes és egészen tartós. Reggelre már nem szoktam érezni, de ha délután fürdök le és akkor használom sokszor még elalváskor is érzem kicsit az arcomon, viszont nem hivalkodó. 


Az állagát sűrűnek mondanám, nem kenhetetlen, de határozottan sűrűbb és gazdagabb érzésem van tőle mint más eddig próbált arckrémeknél. Azért azt hozzátenném, hogy ez az első kifejezetten éjszakai krém amit este használok, szóval lehet hogy ez csak ennek a kategóriának a tulajdonsága. 

Az azonnal felszívódikkal és a nem hagy zsíros érzetet maga utánnal kicsit vitába szállnék. :) Ugyan egyáltalán nem zavaró, lévén éjszakai krémről van szó, de én azért még jó ideig érzem hogy az arcomon van, és csillogóbb is a bőröm tőle, érzetre is kicsit zsírosnak mondanám. Viszont ez nem von le az értékéből mert nagyon jól hidratál, a hidegben kiszáradt szél által kifújt bőröm is teljesen rendben van. Nem ütött ki egyáltalán, pedig féltem hogy a "vastagságának" köszönhetően eltömíti a pórusaimat, de nem így történt szerencsére. 

Abban viszont biztos vagyok, hogy ha megérkezik a tavasz parkolópályára helyezem, most is épphogy a határán van "túl sok"-nak, de még belefér. Nekem normál, kissé száraz bőröm van télen, ami tavasszal normál/vegyesbe megy át. Száraz bőrűeknek tökéletes lehet akár egészen nyárig is, most viszont télen mindenkinek bátran ajánlom, a zsíros bőrűeket kivéve. Nekik tuti overkill lenne. 

Ti milyen éjszakai krémet használtok? Próbáltátok már a L'Oréal arckrémeket? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése