2011. december 21., szerda

Filmajánló IV. - A Hóember (The Snowman)

Ha mondanom kéne egy kedvenc karácsonyi mesét, akkor az A Hóember lenne. Kiskoromban rengetegszer megnéztem, és akárhányszor hóembert építettem mindig azt kívántam, hogy az enyém is legyen ilyen. Régi, 1982-es mese, szerintem gyönyörűen meg van rajzolva, és a zenéje is imádnivaló.
(kép: innen)
A történet elég egyszerű, egy kisfiú épít magának egy hóembert, aki éjszaka életre kel, elviszi a fiút a többi hóemberhez és az Északi-sarkra, hogy találkozzon a mikulással. Nem túl hosszú, de hangulatnak tökéletes. :)

Olyan érdekes egyébként, lehet csak attól van, hogy öregszem, de akárhányszor belefutok egy olyan dologba amit kiskoromban szerettem könnyek gyűlnek a szemembe, így vagyok egy csomó Disney mesével - viccesen nézhettem ki szombaton a Disney on Ice-on, ahol minden kisgyerek lelkesedett én meg zsepit zsepire halmoztam az ölemben -, és most ezzel is. Na mindegy, a lényeg hogy szeretek néha kicsit nosztalgiázni, erre is most jól esett visszagondolni.

Ti láttátok A Hóembert?

1 megjegyzés:

  1. Hihetetlen, de nem ismertem EDDIG. Tényleg gyönyörű a zenéje (is), köszönöm hogy írtál róla :)

    VálaszTörlés