2011. december 8., csütörtök

Clinique termékek - vélemény

Joy-napokon küldetésem volt, egy nem budapesti (a vidéki olyan taplón hangzik...) ismerősöm megkért hogy vegyek neki ezt-azt a Clinique-ben, az ajándék termékeket pedig megtarthattam a szolgáltatásaimért. :) Jó buli volt, amúgy is szerettem volna már kipróbálni pár dolgot tőlük, így boldogan mentem el vásárolni.
Az ajándék neszeszerben (ezt nem fotóztam le) hat termék volt, egy High Impact szempillaspirál, egy száraz/kombinált bőrre való nappali krém, egy száraz/kombinált bőrre való arclemosó, egy szemkörnyékápoló, egy kétfázisú sminklemosó és egy rúzs. Nagyon megörültem, hogy pont ilyen típusú bőrre való dolgokat kaptam, mert hidegben mindig átváltok egy szárazabb verzióba, könnyen hámlik a bőröm és húzódik mint a fene.

Kezdem a szempillaspirállal. Sok youtube-tutorialban, de különösen Pixiwooéknál látom sokat, így kíváncsi voltam rá én is. Csináltam nektek képeket is, hogy ne csak írjak össze-vissza. Ami nagyon tetszik benne, hogy egyáltalán nem ragad tőle össze a szempillám, szép fekete színe van. Viszont kb ennyi. Nappali sminkekhez nekem elment, nem fogom kidobni, semmit nem dobok ki, de nem vagyok érte sajnos oda, pedig annyira szerettem volna szeretni. :( Nem lettek sem hosszabbak, sem túlzottan dúsabbak, sem íveltebbek (bár ezt nem ígérte, arra ott van a göndörítő High impact) a pilláim, csak be lettek festve.
Minden nélkülSzempillaspirállalSpirállal, csukott szemmel
A rúzst már a kedvences bejegyzésemben is láthattátok, azt viszont nagyon megszerettem. Ő is High impact, mint a szempillaspirál, SPF 15 van benne, és a 17 Rosette névre hallgat. Borzalmas vagyok színleírásokban, inkább csináltam erről is képet. Kicsit csillámos, de nem túlzottan, és pirosas-rózsaszínes.Az első kép vaku nélküli, inkább olyasmi színe van, de a vakuson jobban látszik a csillogása. Úgy kb 1 óráig marad fent, ami nálam nagy szó (az ajakfilc sem tart tovább 2 óránál...), reflexesen lenyalogatok mindent a számról. Nem szárít egyáltalán, egyik éjjel teszt jelleggel ez volt a számon mikor aludni mentem (akkor érdekes módon nem eszem le a számról :D), és reggelre sem száradt ki egyáltalán.

A sminklemosó érdekes állat. :D Értem ezt úgy, hogy kétfázisú, ebből adódóan össze kell rázni használat előtt, de kb 1 hét kell neki mire újra teljesen szétválik. Az olajossága miatt én mostanában nem használtam, de egyébként csinálja amit kell, vakarás nélkül leszed minden sminket. (Vízálló sminkem nincs így azzal nem tudtam kipróbálni.)

A szemkörnyékápolóra nem volt arra vonatkozó utasítás, hogy nappal vagy éjszaka kéne használni, én inkább éjszaka használom, félek hogy a smink elmászna róla. Már egy hónapja minden este érte nyúlok, de még így is szinte tele van a kis tégely, pedig tényleg baromi pici. :D Állítólag világosítja a szem alatti karikákat és csökkenti a szem duzzadtságát. A karikáim tényleg kevésbé sötétek, úgyhogy nekem a bevált kategóriába esik ez a krém. Szemduzzadás rám nem jellemző így erről a funkciójáról nem tudok nyilatkozni.

A két mumus a csomagban a nappali krém és az arclemosó. Először az arclemosót kezdtem el használni, hogy el tudjam dönteni mi okozza a változást, ha esetleg lesz ilyen. Amit már az elején is észrevettem, hogy baromira húzódik lemosás után a bőröm tőle, jobban mint egy csokismaszk/szappanok kombó után, pedig azok elvileg zsíros bőrre vannak, ez meg nekem pont megfelelne. A tisztítóhatásával nem volt gondom, viszont úgy egy hét használat után elkezdtek elég ijesztő kinézetű pattanások nőni az államon. :( Abbahagytam a használatát, és visszaállva a régi rutinomra nagyjából megszabadultam tőlük. Miután újra a régi volt a bőröm (kb egy hétbe telt) gondoltam adok egy esélyt a krémnek is. Elég zsírosnak tűnik, de csak tűnik, mert jó sminkalap, nem mászik el rajta semmi. A hideg ellen szuperül védett, már kutyasétáltatás előtt felkentem és nem fújta ki egyáltalán a szél az arcomat. SPF 25 van egyébként benne, ami szuper. Az illatát én nem szeretem, tipikus műkrém szaga van, mármint az a fura, steril-szerű. Én szeretem ha annak amit magamra kenek finom illata van, bár tudom hogy a Clinique-nél pont a mindenféle allergéntől való mentesség a lényeg. A szagán még túl is tudtam lépni, mert tényleg jó volt a hidegben, viszont úgy 10 nap után ez is elkezdett durva pattanásokat növeszteni rajtam, amiknek még most is nyögöm a hegeit. :(

Összességében nem vagyok rossz véleménnyel a márkáról (és célom sem volt lejáratni őket), úgy tűnik a bőrömnek nem tetszik, de ettől függetlenül tudom, hogy nagyon sokan szeretik és használják a termékeiket. A rúzst és a szemkörnyékápolót nagyon szeretem, lehet az utóbbiért bemegyek egy teljes méretűért a boltba, úgyis van még egy 2000 Ft-os kedvezményem amit december végéig elhasználhatok, ne vesszen kárba.

Ti használtok Clinique termékeket?

1 megjegyzés:

  1. Bogi, nekem is így járt egy ismerősöm a Clinique 4 lépés programjával, ill. a sminkesünk mondta, h neki nem egy olyan nő volt már a keze alatt, akinek szintén durva kiütései-pattanásai lettek, sokkal kakibb lett a bőre, mint a C. termékek használata előtt. NEkem ez elvette a kedvem tőlük, ráadásul a kedvenc high impact spirálom utolsó példánya is másként muzsikált, mint megszoktam. Sajnálom, mert régen szimpi márka volt. :(

    VálaszTörlés