2011. március 5., szombat

Tavasz van :)

Legalábbis a szívemben akkor is ha még kint annyira nem érezni. Ma nagyon szép idő volt, holnap is az lesz, viszont jövő hétre újra hideget mondanak :(
Ma végre kipihentem magam, jól esett sokáig aludni, holnap viszont már nem lustálkodhatok mert tanulnom kell.

A jó időre való tekintettel, meg úgy amúgy is elmentünk az Ikeába, konkrét céllal, meg nézegetni is. Bár sajnos a nézegetés elmaradt, várható volt hogy a szombat délután nem a legalkalmasabb egy kényelmes sétára odabent. :D
Amikor legutóbb palacsintát csináltam kettő serpenyőm is feladta a szolgálatot, leégtek benne a palacsinták, satöbbi, így egy kisebb serpenyőben fejeztem be a műveletet, emiatt egy nagy mindenképpen wishlistre került. Őt vettük meg végülis, az a másik is egy ikeás darab és semmi problémám nincs vele.
Mint azt már írtam nagy teafogyasztók vagyunk, többnyire fél literes bögréből isszuk, de Bálint mondta hogy szeretne nagyobbat is. :) Még a legutóbbi Ikea-túrán láttunk óriás teáscsészét (7,5 dl-es) alátéttel, de 1500 Ft-ot nem akartunk kiadni érte. Viszont a héten néztem a honlapon hogy csak ezen a hétvégén féláron van, így jött velünk haza kettő. Próbáltam képet csinálni de valamiért ez a készlet nem fotogén. :D A képet azért megmutatom, nagyon homályos, de itt van. Bocsi. :D
Nem vagyok nagy művirág fan, de a lakás adottságai miatt sajnos kivételt kell néha tennem. A konyhás postban is látható virág mű, bár ahhoz képest kifejezetten szép és élethű. Szerintem nagyon jól megy a konyhabútor színeihez a zöld, de ami volt az mind elpusztult, nem minden növény bírja az itteni félhomályt. Az ebédlőasztal a másik ahol művirágom van. Eddig 3 szál gerbera volt egy kis vázában, de picit beleuntunk és most láttunk műszegfűt, darabját kemény 150 Ft-ért. Szépek, és tavaszias színük van, most ők vannak az asztalon. Szeretem a frissen vágott virág látványát, szerintem olyan szép tud lenni az asztalon, de nincs arra pénzem hogy minimum hetente vegyek frisset. :(

Három rózsaszínt és két krémszínűt vettem, tényleg olyanok mintha igaziak lennének. Tavaszias a hangulat így, még akkor is ha tudom hogy nem élők.
Vettünk viszont élő virágot is! :) Tavaly nyáron már hoztunk haza Ikeából vitorlásvirágot, és tök jó egészségnek örvend. Szeretem hogy ráírják a cserépre hogy milyen fényigénye van, így én nem is a kinézetük alapján válogatok, hanem a feliratot nézem. Tavaly annak ellenére hogy ráírták hogy fényigényes hazahoztam egy illatos gardéniát, ami nagyon szép volt és isteni illattal rendelkezett, de sajnos valóban nem kedvelte az elsőn lévő udvarra néző ablakaink fénybeeresztő képességét. Nem úgy a vitorlásvirág, ami hajt, rügyez és virágokat szór ha olyanja van. :) Ma borostyánt vettünk, ami apa szerint temetővirág de nekem nagyon tetszik, félárnyékot kedvelő növény és szerintem jól mutat a polcon:

Ha már nagyon hosszúak lesznek a lelógó ágai Bálint mondta szúr be pár szeget az ajtófélfába, ott növögethet felfelé kedvére.
A Svéd finomságok boltjába is beugrottam, 350 Ft-ért lehet kapni pirított hagymát, melegszendvicsen/ben, hotdogban nagyon finom. (Legszívesebben kb az egész boltot felvásárolnám, daimmal, áfonyalekvárral és fagyasztott mandulatortával együtt.)

Végezetül így március ötödikén sikerült leszednem az ajtóról a téli dekorációt. :D Elvileg karácsonyra szántam, de nem volt rajta konkrétan mikulás csak hóember, így amikor karácsony után lusta voltam leszedni rákentem hogy nem karácsonyi hanem téli dekoráció, így maradhat amíg tavasz nem lesz. Viszont ma úgy döntöttem hogy tavasz van, így lekerült onnan. Most már az ajtóm sem téli, a lakásban is virág(növény)özön van, tárt karokkal várom a napsütést.

Így a végére még egy kedvencem, amitől újra 3 évesnek érzem magam. :D Ma egész nap ez ment a fejemben, remélem a tiétekbe is belemászik muhaha! Elmo's song!

Várjátok már a tavaszt? Nálatok is beindult a tavaszi lakásdekoráló őrület?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése