2011. március 1., kedd

Februári kedvencek

Hihetetlen gyorsan telik az idő, eltelt egy újabb hónap, ezért itt vannak a februárban általam legtöbbször használt, leginkább szeretett dolgok.

Elkezdődött a tanítás, emiatt korábban kell kelnem, kevesebb időm van összekészülni. A kávé nagy barátom lett, egy ideje már nem ittam rendszeresen, de mostanában majdnem minden reggel készítek ha van rá időm. Visszatértem a jó öreg kotyogóshoz, sokkal finomabb kávét csinál mint az elektromos kütyüm (ami mondjuk tény hogy egy olcsó cucc).
A koránkelésből adódóan előbújtak újra a karikáim a szemem alatt. Kipróbáltam a Garnier roll-onját, amit elvileg direkt erre csináltak, és nagyon szeretem. Nekem a színezett verzió van meg, így korrektorként is funkcionál, de egyébként is látom a különbséget, reggelente kevés alvás után is halványabbak a karikáim.
Ugyanígy a rohanós reggeleken hű társam ez az Avon paletta, Island breeze névre hallgat, Magdi nyereményjátékán nyertem még korábban. Viszonylag sokat használtam már, így ezzel tényleg 2 perc alatt végzek a sminkeléssel.
Anyutól kaptam ez a Garnier arckrémet, ami neki túl mattító volt, így gondoltam nekem tökéletes lesz, és az is. :) Nagyon jó illata van, és bár elsőre túl nehéz állagúnak tűnik hamar beszívja a bőröm.
Sok kézkrémmel kísérleteztem már, a házimunka miatt az amúgy is száraz bőröm a kezemen még jobban kiszárad, és az az igazság hogy a piros Garnier a legjobb amit eddig próbáltam. Korábban már használtam amikor még dolgoztam, akkor tényleg nagyon durva volt a kezem, és azt rendbe hozta, de úgy gondoltam hogy mivel már nem dolgozom elég nekem egy egyszerűbb is. Hát nem, kenegethetem velük a kezem akárhányszor, éjjel akármilyen vastagon, többször ébredtem úgy fel, hogy húzódott a kezemen a bőr annyira ki volt száradva, pedig előtte pár órával kentem be. Azt hiszem 900 Ft egy tubus, de egyrészt nagyon hatásos, másrészt sűrű és kevés is elég belőle.
Az Adidas parfüm hajtógáz nélküli pumpás dezodor néven fut, de hihetetlen erős illata van, űberel szerintem több olcsóbb parfümöt is, és csak 2000 Ft körül van. Már 3 éve Gucci Envy met használok, és bár van még egy fél üveggel, kicsit ráuntam és kellett valami más. Mikor február elején DM-ben jártam körbeszagoltam az ott lévő dolgokat és ez nagyon megtetszett. Finom gyümölcsös illata van, kicsit édeskés, de tényleg csak kicsit, utálom a tömény vattacukor szagot, ez nem olyan.

És hát az új szerelmem, az Ikeás pitesütő forma. :) Írtam már korábban hogy akarok venni. Mióta megszereztem többször használtam már, nagyon szép formájú pitét lehet vele csinálni, és egyszerűen kivehető belőle a süti mikor készen van.
A tea továbbra is része mindennapjaimnak, most kifogtunk egy kettőt fizet hármat kap akciót az Intesparban Milford teából, az gőzölög előttem most is, ez éppen a cseresznyés-banános. :)

Nektek mik voltak a kedvenceitek februárban?

1 megjegyzés:

  1. nekemis új kedvenc a szemkörnyékápoló (a színezett verzió), plusz az adidas meg régi. :) még hozzá hasonló illatú a puma create, azt is nagyon szeretem

    VálaszTörlés