2011. augusztus 4., csütörtök

Júliusi kedvencek

Hihetetlen hogy már augusztus van, egy hónap múlva suli! :D Őszintén megmondom örülök hogy hamar megy az idő, várom mindig az új féléveket hogy minél közelebb legyek a diplomához. Addig lefolyik még jó sok víz a Dunán de minél hamarabb el akarok odáig jutni. :)

Jöjjenek akkor az elmúlt hónap kedvencei. :)Végre-végre megtanultam rendes tusvonalat húzni! :) Ebből adódóan boldogan vettem elő a zselés tusomat, imádom. MAC fluidline-om van és a blacktrack színt használom. A Rossmannban most nagyon jó áron vannak (vagy voltak? kb 2 hete vehettem) a Max Factor ajakfilcek, úgy gondoltam most kipróbálom. A tartóssága szuper, az egyetlen bajom nekem az hogy a színek sem a csomagoláshoz nem hasonlítanak, sem ahhoz ahogy a kezemen kipróbálom. Ettől függetlenül egész jól választottam ezt a színt. :)Ezt a két körömlakkot is akkor vettem mikor az ajakfilcet. Az Essence csillámos lakkjáért odavagyok, egészen odáig amíg le nem kell mosni. :D Azt olvastam hogy az Essence tégelyes lakklemosóval jóval egyszerűbb megszabadulni a kis csillámoktól úgyhogy legközelebb ha találok mindenképpen venni fogok. Régen nagyon szerettem az egyszerű natúr színeket a körmömön, sok lakkom is volt ilyen, de mind beszáradt. :/ Ezt a Rimmelt 300 Ft-ért vettem, és imádom az ecsetét! Kb 3x szélesebb mint egy rendes körömlakkecset, egyszerűbb, precízebb és gyorsabb vele lakkozni. A harmadik termék a képen az a körömradír amiről a körömápolós bejegyzésben beszéltem.Mindkettejükről volt már külön bejegyzés is, így nem írok róluk túl sokat. A Sudocremet minden nap használom, most épp úgy nézek ki mint egy ősz Chaplin, mikor máskor fázok meg mint az egyetlen napon amikor újra 30 °C van... A Bioderma sminklemosót is majdnem minden nap előveszem, látszik hogy még alig fogyott belőle. Így még a teljes 2500 Ft-os árát is tök megéri szerintem.Ezt a fülbevalót Bálinttól kaptam még július elején, nagyon szeretem. :) Tetszenek az olyan ékszerek amiken sok különböző dolog van egyszerre - persze nem ha már bazári méreteket ölt - mert sokféle kinézethez illenek. A képen nem látszik szerintem rendesen, de ez egy levendulaolaj. :) Az illata önmagában nekem túl erős, de a hatását nagyon szeretem. A függönyre szoktam belőle kicsit csepegtetni, és szellőztetéskor nagyon finom tiszta lesz tőle a levegő. Nyugtatónak sem utolsó, ha valakit nem zavar az erős illata akkor a párnára csepegtetve sokkal egyszerűbb az alvás. Most hogy beteg vagyok különösen szeretem ezzel kenegetni a függönyt, tényleg jobb lesz a levegő így.
A Coccolino öblítőt már jópár hónapja szagolgatom hogy milyen finom, most meg is vettem végre és isteni. :) A ruhákon is tök jó tartós marad. Eddig Paradontax szájvizet használtam de kicsit meguntam már az ízét. Hatás között őszintén megmondom én nem tudok különbséget felfedezni, így többnyire íz alapján rangsorolom az szájöblítőket. Ennek a Colgate-nak finom íze van, így bevált. :DA kedvenc cipőm pedig ez a papucs, most hogy újra rossz idő van nem hordom, de júliusban sokszor előkerült. 5000 Ft-ért vettem egyébként, Deichmannos.A végére pedig Panda aki itt épp hanyatt fekve alszik, és változatlanul imádom.

Ti miket használtatok a legtöbbször júliusban?


1 megjegyzés: