2011. augusztus 20., szombat

Közvélemény-kutatás

Már egy ideje gondolkozom, hogy csinálok a blognak facebookos oldalt. Akik régebb óta ismernek tudják, hogy mikor elkezdtem blogolni állítottam hogy sosem lesz ilyenem, mert nem feltétlenül szeretném ha megtudná az összes ismerősöm hogy blogolok. Viszont mostanában egyre többször vagyok úgy hogy vannak tippeim, ötleteim, amik nem érnek meg egy teljes bejegyzést és nem is biztos hogy érdekelne titeket, de azért próba cseresznye alapon megosztanám az infót hátha valakinek hasznos lehet. Twittert használtam eddig nagyjából erre a célra, de úgy vettem észre hogy nem olyan népszerű. Facebook profilja viszont szerintem manapság már szinte mindenkinek van, így talán kicsit egyszerűbb lenne kommunikálni egymással.

Még magam sem vagyok 100%-ig biztos benne, így a segítségeteket kérem. Jobb oldalt kitettem egy kis szavazóablakot, egy hétig lesz kint a kérdés, addig szavazhattok. Szerintetek jó ötlet lenne facebookra is beköltöznöm? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése