2011. augusztus 13., szombat

Kutyaruha olcsón

Mióta megvan Panda szemezünk a csinosabbnál csinosabb kutyaruhákkal de horribilis áron képesek árulni őket. A legegyszerűbb vékony anyagú kis semmi is ezer forintnál kezdődött. Téli ruhácskának anya fog varrni neki kapucnis bélelt kis kabátot, őszinek meg filóztam már ideje hogy mit szerezzünk be. Bálinttal gondolkoztunk a bébiruhákon, nagyon olcsón lehet hozzájuk jutni és minimális átalakítással kész a kutyaruha. Ma a Tesco-túrán benéztünk a csecsemőruhákhoz és sikerrel jártunk. :)

Először bodyt néztünk, de végülis találtunk pólókat amik ráadásul le is voltak akciózva. Először azt hittem itt-ott be kell kicsit vennem vagy ilyesmi, de szerencsések vagyunk és nincs erre szükség. Mindhárom póló nyaka gombos, ha azt kigombolva hagyom tökéletesen átfér rajta a kis tönk feje és nem szorítja sehol. A képen levő felső fél órát már volt rajta itthon, aludt is benne úgyhogy egyáltalán nem zavarja. :)Ez a rózsaszín 3-6 hónapos bébiknek való, 350 Ft volt. A másik kettő egy mérettel kisebb, 0-3 hónapos, de ránézésre nincs köztük nagy különbség.745 Ft volt a két darab együtt. Szerintem nagyon jó vásárt csináltunk, kicsit több mint 1000 Ft-ból vettünk 3 ruhát Pandának és ránézésre egyáltalán nem érdekli ha rajta van. Itthonra mindenesetre csak próbaként tettük rá, meghagyjuk a csinos kis ruháit a sétáltatáshoz. :)

Akit esetleg érdekelnek a méretek: Panda 8 kg körül van, a 68 cm hosszú felső majdnem teljesen leért a fenekéig. Ekkora kutyáknak szerintem teljesen felesleges megvenni a drága kutyarucikat, nagyon jó alternatíva a bébiruha és irtó édes mintákat lehet találni. :)

Ti próbáltatok már magatok kutyarucit varrni? Vagy cseleztetek és ti is mással helyettesítettétek? :)

Update: Ráadtuk a virágos ruháját is:

8 megjegyzés:

  1. én ezt a szabásmintát mentettem el :http://www.varrohaz.hu/szabas-varras/kutyaruha-varras--ingyen-szabasmintaval-/
    arra az esetre ha anyuék vennének nekem egy kutyát, de csak akkor lesz ilyen kistestű kutyám ha saját házam lesz, mert nem engedik,hogy bent lakjon :(.
    Panda nagyon aranyos, ha kedvet kaptál varrd meg neki :)

    http://tinisminktippek.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Köszi a linket! :) Milyen kis dagadék az a mopsz, édi. ^^

    Nekem olyan fura amikor valaki nem engedi be a kutyát, de persze mindenkinek mások az elvárásai meg mást szoktak meg. Ilyen kis kutyát nem is szabad kint tartani. :( Remélem azért lesz majd neked is valamikor! :)

    VálaszTörlés
  3. Annnnnnnnnnnyira édes Panda, hogy az hihetetlen :D. De amúgy igen, baromi drágák ezek a ruhák, múltkor voltam barátnőmmel pórázt venni (ő Beagle-t kapott) és akkor megnéztük már a kutyaruhákat is. Hát az 1000-el nem is mondtál sokat, 2-3 ezrekért adtak semmilyen kis felsőket. Én is erre gondoltam egyébként, hogy bébiruhából is simán meg lehet oldani, csak nem tudtam, hogy ez működne-e gyakorlatan is, de ezek szerint igen :D. Én is mopszot szeretnék a közeljövőben, ahogy elköltözöm itthonról.

    VálaszTörlés
  4. Örülök ennek a bejegyzésnek, mert néha tényleg olyan "rossz gazdinak" érzem magam, mert nem veszek meg Lulunak méregdrága cuccokat, egyszerűen túl drága. És végre ez az érzés a múlté. :D Amúgy is szeretem a bébi cuccokat, olyan édesek, és Lulu nem is nől, szóval még le sem kell mondani az évek múlásával a cuki, apró ruhákról. Köszi az ötletet, és hogy tényleg kivitelezhető! :)

    VálaszTörlés
  5. Ugyanmár nem attól lesz valaki jó gazda hogy drága szarokat aggat a kutyájára :)) Nézz körbe a gyerekruháknál, tök jó dolgokat lehet találni!

    VálaszTörlés
  6. nagyon aranyos! :)
    mondjuk nekem ez a bejegyzés "más" alternatívát mondott... akárhányszor látom a kis bébi-ruhákat tescoban vagy egyéb helyen, mindig elszomorodok, hogy nincs kire ráadni őket, mert a két unokatesóm már nagyobbak (nem mintha azok között a darabok között nem lehetne hiperédes darabokat találni, de ez más téma), és az valószínű, hogy előbb lesz jelen pillanatban kistestű kutyám, mint gyerkőcöm, szóval akkor mégis csak tudnék kit öltöztetni:D

    VálaszTörlés