2012. január 7., szombat

Decemberi kedvencek

Végre túl vagyok a legnehezebb és legfontosabb vizsgámon (ötös lett ^^), már csak egy egyszerűbb van hátra, úgyhogy igyekszem visszazökkenni a blogolásba és újra rendszeresen írni. Én 2011-es kedvences bejegyzést nem terveztem csinálni, nincsen egyáltalán sok holmim, csak az elmúlt egy év havi kedvenceit tudnám ismételgetni. :) Viszont a decemberiekkel még lógok, így kicsit megkésve, de itt vannak.
Teljesen rákattantam mostanában a tusvonalra, egyre biztosabbnak érzem a kezem, ugyan még szép flicket (farok? mi magyarul?) nem sikerült csinálnom, de lassan az is sikerül. :) A Mac fekete zselés tusát használom, nagyon szeretem. Vízvonalra még mindig etalon az Avon supershock szemceruzája. A számra legtöbbször a Max Factor ajakfilcet használtam, fölé a Lipsmacker szájfénnyel. Utóbbinál rájöttem, hogy ha agresszívan veszek ki belőle anyagot, akkor egész szép fénye lesz, úgyhogy most már elfogadom, hogy szájfény a neve, nem ajakápoló.
Még talán novemberben csábultam el erre a két Essence lakkra (Gold Old Buffy és True Love), és nagyon szeretem mindkettőt. Decemberben már nem voltak gyakorlataim, csak zéhák meg vizsgák, így nyugodtan hordhattam sötétebb színeket is a körmömön, senki nem szólt be érte. Meglepően tartósak és pigmentáltak, szeretem az átlagos Essence lakkokat is, de ezek még azoknál is jobbak. Az Avonos kézkrém már a novemberi kedvenceim között is szerepelt, azóta is ugyanolyan jó (sokszor tapasztalom, hogy a kezdeti "működés" után már nem használnak nálam a kézkrémek, ennél nem volt ilyen).
A csokis maszk is sokszor került le a polcról, a Clinique-es kalandjaim után ő segített abban, hogy rendbeszedjem magam. A kedvenc ajakápolóm ebben a hónapban a Dolce latte mézes ajakbalzsam volt, merem mondani, hogy felveszi a versenyt a Carmexszel, és finom méz illata és íze van. :) (Panda legnagyobb örömére, ha az ölemben ül nem szabad használnom, mert nekiáll lenyalni a számról az egészet, fúj.)
A decemberi abszolút favoritom az újra felfedezett Mexx parfüm. 15 és 20 éves korom között folyamatosan ezt használtam, imádtam az illatát, de aztán kellett valami más, és amikor az akkori üveg elfogyott nem vettem újat. Kicsit ráuntam a Gucci Envy me-re, úgyhogy szinte szó szerint ugráltam örömömben, mikor megláttam a DM-ben, hogy a decemberi parfümakció keretein belül 2799 Ft-ért (!) lehetett megvenni. Újra kölyöknek érzem magam, annyira szeretem az illatát, ezt fújtam mindig magamra, mikor Bálinttal még csak randizgattunk, jó kicsit nosztalgiázni. :) A fülbevalót nővérem hozta nekem Görögországból még a nyáron, de valahogy most jutottam el odáig, hogy elkezdtem elővenni, nagyon megszerettem, szinte egész decemberben hordtam.

Nektek mik voltak a kedvenceitek decemberben?

7 megjegyzés:

  1. nem tudom magam túltenni ezeken a körömlakkozós szabályokon. el tudom képzelni, hogy van ezeknek igazi értelme, de abban meg kell, hogy erősíts :) úgy, hogy nem értek hozzá, kb csak szívózásnak tűnik

    VálaszTörlés
  2. Nálunk úgy általában a körömlakkal van a bajuk, mert hogy a kórházban úgysem lehet használni és akkor már itt a gyakorlaton se legyen. De azért nem vizslatják végig az embereket óra elején, szóval a világosabb ezért nem probléma, mert az messziről nem észrevehető. Kémiai laborokban megintcsak megértem, hogy miért nem jó, acetonnal elég gyakran dolgozik ott az ember, és ha körömlakk van rajtad, akkor nemcsak hogy lemossa, hanem esetleg belemossa valamibe amibe nem kéne és fene tudja mi történik vele.
    Egyébként suliban szerintem is szivatás csak, ha mondjuk az acetonozástól eltekintek, nyilván ha kórházba megyek tavasszal, nem leszek egyáltalán kilakkozva, de addig meg nem mindegy? :)

    VálaszTörlés
  3. de kórházban a világosat se? és ott nem is sminkelhetsz, vagy hogyvanez?
    (kérdezte bután)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, nem azért nem lehet mert színes és feltűnő. :D Semmilyen körömlakk nem lehet, mert lepattoghat, és nem tiszta úgy az ember keze, hullhat róla a pattogás meg ilyenek. Műköröm sem lehet, az meg amiatt, mert a hosszú körmök alatt nem lehet rendesen fertőtleníteni és fertőzésveszélyes így a munka. A saját körmöt is rövidre kell vágni.
    Sminkelni természetesen lehet, mert az nem hullik az emberről munka közben (meg nem az arcunkkal dolgozunk), de azt sem gondolom diszkógömb szerűen, de csak a jóízlés miatt.

    VálaszTörlés
  5. jahogy, a gyakorlattal zavartál össze :)
    de akkor félig igazam volt, kicsit azért ez gyerekes, hogy már most se engedik, felnőtt emberek vagytok, vagy mi a szösz...

    VálaszTörlés
  6. Igen, egyetértek, mondják el, hogy tavasszal ha megyünk kórházi gyakorlatra akkor ne legyen, de ne fájjon nekik szeptember közepén, hogy műköröm van egy lányon, vagy rajtam piros körömlakk.

    VálaszTörlés
  7. ahh a gucci envy me nagyon joooooo :) de anno en is kicsit meguntam egy uveg utan, pedig megcsak nem is volt nagy.

    VálaszTörlés