2012. január 15., vasárnap

TAG - Te mit választanál?

Katie csinált egy újabb taget, muszáj nekem is kitölteni. Messze nem vagyok beauty blogger, de azért szívesen válaszolok ilyen kérdésekre is. :)

Porpúder vagy kompakt púder?
Kompakt, sosem próbáltam még port szerintem. :$

Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)?
Zselés tus. :) Bár sokszor használok ceruzát is, aztán elmaszatolom, de a tust jobban szeretem.

Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza?
Leginkább egyik sem. Elég dús szemöldököm van alapból is (köszi Debi!). Tegnap hirtelen felindulásból kipróbáltam, hogy milyen ha átszaladok rajta barna szemhéjpúderrel, és vállalhatatlanul Kiszel Tünde lettem.

Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Sosem volt rajtam műszempilla.

Korrektor: alapozó előtt vagy után?
Után.

Primer vagy sminkfixáló?
Konkrétan csak primert még sosem használtam, sminkfixálót meg pláne nem. Azért mondom a primert, mert a nappali krémem (Nivea) primer is egyben, legalábbis úgy hirdetik, és én nagyon szeretem.

Alapozó vagy BB krém?
BB krém, abszolút.

Szájfény vagy rúzs?
Rúzs. A szájfénnyel az a bajom, hogy sokkal hamarabb lenyalogatom, mint a rúzst, és még a hajam is beleragad.

Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Kevés pigmentem van, de inkább nyúlok a mindennapokban a préselt szemhéjpúderekért, kevesebb a macera velük.

Avon vagy Oriflame?
Régebben nagyon megutáltam az Avont, mert több dolog is kiütött a termékeik közül, de az elmúlt 1 évben abszolút megvettek. Smink, ecset, krém, hajápolás, abszolút bevált kategória nálam, és nem is drága egyáltalán. Oriflame terméket évek óta nem használtam, de anno azt is szerettem.

Transzparens púder vagy színezett?
Nem volt még transzparens púderem, de lehet szeretném, ha lenne. :)

Színes smink vagy natúr smink?
Natúr.

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
A lehúzható miteszeres krém most kezdi belopni magát a szívembe, de alapból többször használok lemosható pakolásokat.

Bronzosító vagy pirosító?
Pirosító. Évekig nem használtam, és rengetegszer megkaptam, hogy sápadt vagyok, nem értettem mi az oka, aztán leesett. Nagyon sokat dob rajtam, mert a fehérnél is fehérebb a bőröm.

Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés?
Göndörítés. :) Mióta zoknizom a hajam kevésbé is macerásabb, mint az egyenesítés, bár néha azt is szeretem. Mondjuk a legtöbbször hagyom úgy ahogy van, alapesetben a hajam a hullámos felé tendál.

Matt vagy csillogó?
Matt.

Hosszú pillák vagy dús pillák?
Ha muszáj választani, inkább hosszú.

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Nyáron élénk, hidegben jobban szeretem a natúr vagy a sötét színeket.

Hajmosás este vagy hajmosás reggel?
Este. Reggel semmiképpen, nincs rá időm.

Dm vagy Rossmann?
DM. Nem szeretem a Rossmannokat.

Csillámpor vagy strasszkő?
Strassz semmiképpen, inkább csillámpor.

Borotva vagy gyanta?
Borotva.

Műköröm vagy lakkozás?
Sosem volt műkömöm, majd az esküvőmre csináltatok egy nagyon visszafogottat, majd akkor tudok válaszolni. :)

Rövid vagy hosszú haj?
Hosszú. <3

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?
Élénk.

Kitöltitek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése