2012. január 13., péntek

Ziaja testápoló kakaóvajjal

Már jóideje szemezek ezzel a testápolóval, egy tavalyi dm-es pontbeváltós csomagban volt belőle termékminta. Többször nézegettem, de mindig visszatettem a polcra, 1499 Ft-ot kicsit sokallok 200 ml testápolóért. Most kaptam egy kupont, amivel féláron meg tudtam venni, így már azt mondtam, oké, gyere velem haza.
A csomagolás bármennyire is fura, de nekem tetszik, szerintem tök jól illik a csokibarnához a türkiz. :) A leírás szerint normál és száraz bőrre ajánlják.

"Kakaóvajat, E-vitamint és B5 provitamint (D-panthenolt) tartalmaz. Mélyen hidratálja a bőrt és óvja a kiszáradástól. Kisimítja, rugalmasságot kölcsönöz a bőrnek, hámréteget megújít. Enyhén zsírosítja és kisimítja a bőrt. Hatékonyan enyhíti a bőr irritációját és csökkenti az arra való hajlamát. Rendszeres használata a bőrt egészséges kinézetűvé varázsolja. Használata ajánlott napozás előtt és szoláriumban."

Most így elolvasva és begépelve a szöveget eléggé magyartalan, de hát ez van, ezt írták rá. :) A krém illata isteni, nem csokis (mint pl a csokis maszké), hanem tényleg kakaóvaj illatú. Az állaga eléggé sűrű, emiatt szerintem többet is kell belőle használni, mint egy sima testápolóból. A zsírosságából adódóan nem szívódik be azonnal, mielőtt elkezdtem használni már-már hámlósan száraz volt a bőröm, de így is kellett neki 15 perc, hogy már ne tapadjon rá a pizsi. Ebből adódóan reggeli testápolásra baromira nem ajánlom, esélytelen normálisan felöltözni, főleg ha feszesebb farmert akar az ember lánya magára erőltetni. Viszont a hatása isteni. Nem használom régóta, a hosszú távú ígéreteit nem is tudom majd kitapasztalni, mert előbb fog elfogyni, de reggelre babapopsi bőrrel ébredtem, amit eddig kevés testápolónál tapasztaltam.

Mindennapi használatra felesleges elkenegetni, egyrészt nehezebb a krém is, másrészt szerintem még az extra száraz bőrnek sem kell ennyire extrém hidratálás - bár a fene tudja, jövő hétre ígérik (végre!) a -10 °C-okat, lehet ezt akkor vissza fogom vonni mert nekem is minden nap kell majd használnom.

A sűrűsége miatt félek, hogy hamar el fog fogyni, mert isteni az illata és olyan szívesen kenegetném magam vele minden nap. :) Összességében örülök, hogy megvettem, mert most tényleg sokat segített a bőrömön, de nem tudom, hogy ha elfogy, teljes áron újra fogom-e vásárolni.

Ti próbáltátok már ezt a krémet? Mi a kedvenc testápolótok?

5 megjegyzés:

  1. nekem az arckrém van meg belőle, esti krémnek gondoltam, de amíg nincs hideg nekem is felesleges naponta használnom. viszont nekem nem tetszik, hogy ilyen nehezen kenhető, bár ha könnyebb állagú lenne, lehet, hogy nem hidratálna ennyire.

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon sok ziaja termékem van, ugyebár lengyel márka ú.h. itt hatalmas a kínálat. intim lemosó, arctonik, arclemosó tej, arckrém, tusfürdő, szemkörnyékápoló, testápoló mind-mind ziaja. :D szóval én szeretettel ajánlom. nekem mindegyik bevált, és nagyon barátságos áruk van.

    VálaszTörlés
  3. Engem meglehet venni minden olyasmivel, ami tartalmazza a kakaó, csoki szócskát :)

    VálaszTörlés
  4. Én most az Alverde mandarinos-vaníliás testvaját használom, nagyon elégedett vagyok vele, de így kuponnal nagyon csábít ez a kakaós csoda, lehet, hogy beszerzem majd.:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem az olívás kézkrémük van meg, az is szuper!! :)

    VálaszTörlés