2011. október 18., kedd

Télikabát Pandának

Andi adta a tippet még a múlt héten, hogy olcsón vannak jó téli ruhák kutyáknak az Alphazooban. Ma letudtam a második nehéz zh-mat is, úgyhogy volt időm elmenni (na nem mintha messze lenne, a sulitól 3 perc séta :D).

Korábban írtam, hogy drágállom az ilyesmiket, és hogy anya varr majd a hölgynek kabátot. A project most is tervben van, de olyan baromi hamar jött ez a hideg, hogy bár még csak a vékony pólóit hordja az utcára, simán el tudom képzelni hogy jönnek a fagyok, és akkor már nem árt ha van valami vastagabb is.Szőrös kapucnit mindenképpen szerettünk volna, már csak azért is, mert olyan édes. :D Sikerült találni egy tökéletes ruhát, nagyon boldog vagyok. 3200 Ft volt össze-vissza, ami szerintem tök jó ár. Vastag, meleg, belül puha, és tépőzárral záródik a hasán, ami azért jó mert Panda nem az a tipikus kutyatestalkat, sokkal erősebb a mellkasa és emiatt kellett neki például nagyobb esőkabátot venni. Így tökéletes a méret, a tépőzárat nem teljesen zártam össze hanem kicsit lazábbra hagytam.A kapucni a hátrészre patentolható ha zavarja a tutyát, bár szerintem hóesésben én a fejébe fogom húzni. :D Pont jó méretű egyébként, nem lóg bele a szemébe - mint az esőkabát kapucnija. :(Annyira édi benne szerintem, mint egy kis eszkimó. Volt sok más ruha is, Ed Hardy mintás (felröhögtem a boltban :$), meg olyan is ami mind a négy lábát is védi, de Panda abba tuti belehülyülne. Szerintem ilyen csak aprócska vékonylábú kutyáknak kell, pl. csivavának. Ez konkrétan nem fogason lógott hanem egy kosárba volt beleszórva. Volt még fekete is, azon volt zseb és susogósabb az anyaga, meg ugyanilyen verzió csak rózsaszínben, de azért azt mégsem, na. :D Ez a barna szerintem nagyon szép és illik is Pandához.Ami a legjobban tetszik, hogy nagyon igényesen van megvarrva. Láttam már sok bóvliruhát 5000 Ft fölötti áron, ez így majdnem a feléért szerintem zseniális. A fenekénél nem farokra akasztható kallantyú van, hanem kettő a hátsó lábaihoz, egyelőre ebbe nem akasztgattam bele a kisasszonyt, így sem értette hova öltöztetem délután épp mikor hazaértem. :D Azt hitte játszom és elkezdte rágni meg tépni a kabátot, élmény volt ráadni.Bocsi a forgácsdarabkákért, az íróasztalomon fényképeztem és Picúr körbedekorálta alommal, ideje takarítanom.

Én most először jártam Alphazooban, de örülök hogy benéztem. Kakizacskó is olcsóbb volt, mint a Fressnapfban. Nagyon sokféle játékot is láttam, fogtisztító labdát tele gumitüskékkel, kötél-labda kombókat, ha nem lenne már így is tele a lakás Panda szarjaival akkor tuti vettem volna még ezt-azt. :) Ha kutyarucit vagy bármi mást kerestek szerintem érdemes elnézni a hozzátok közeli üzletükbe.

2 megjegyzés:

  1. De jó, örülök, hogy sikerült venni és tetszett élőben is.:) Én is ugyanezt vettem Barney-nak, és ugyanez a véleményem, szuperül van megcsinálva, teljesen megéri az árát.:) Én nagyon szeretem az Alphazoo-t, hozzám pont közelebb is van, de úgy vettem észre olcsóbb mint a Fressnapf és vannak olyan dolgok, amik ott nincsenek.:) Én ma vettem neki egy fekete kapucnis pulcsit egyébként, olyan jól áll neki.:))

    VálaszTörlés
  2. Háhá, tényleg olyan mint egy kis eszkimó. :D
    Ebbe a boltba meg akkor majd egyszer bekukkantok :) Köszi a tippet :)

    VálaszTörlés