2011. október 14., péntek

Szeptemberi kedvencek

Ne haragudjatok, hogy ennyi ideig nem írtam, egyszerűen a fejemre nőtt a suli, jövő héten három zh-m lesz, most nagyon sok dolog jött egyszerre össze. A kedvences bejegyzéseket általában legkésőbb ötödikén szeretem megírni, de most elcsúsztam. :( Azért itt van, hátha még van aki olvas és érdekli. :D
Hiába volt szeptember első két-három hete még szinte teljes nyár, én már elpakoltam a színes körömlakkjaimat. A suliban sem feltétlenül néznek jó szemmel a lakkra, már így is megkaptunk hogy X meg Y gyakorlatra nem lehet sem hosszú köröm sem körömlakk, ráadásul jön a nyakunkra egy dress code is... Na szóval előszeretettel használtam ezt a Rimmel lakkot (465 French lace). Ha fel akartam valamivel dobni akkor a gyűrűs ujjamra tettem vagy az Essence Edwardjából, vagy a Juliából. Ha épp nem volt olyan gyakorlat a láthatáron, ahol beszóltak volna a feltűnőbb lakkért, akkor pedig a Catrice Absolutely chinchillyjét használtam. Néha erre is kentem a fedőlakkokból, de itt is csak a gyűrűsujjamra, a 10 csillámos köröm tényleg sok lenne most már. Majd ha megint jön a nyár... :)Még augusztus végén vettem ezt a L'oreal tonikot és nagyon megszerettem. Teljes áron sosem vettem volna meg, de 50%-os dm kuponnal hazajött velem. Nem szárít, nem csíp, jó illata van. :) A Neutrogena grapefruitos arclemosója és a Nivea arckrém nem újdonság, de szeptemberben is minden nap használtam őket. A Totes Meer arckrémet anyától kaptam, neki nem volt elég hidratáló, elég száraz bőre van. Nyáron még nem volt jó, túl zsíros volt nekem abban a melegben, de most hogy - végre! - itt az ősz, már kell a bőrömnek. Éjszakára használom.A hidegre való tekintettel újra megszerettem a tejproteines hajpakolás illatát, nyáron szó szerint émelyegtem tőle. Fogyóban van, mert anno anyuval feleztük mikor megvettem. Tuti veszek még egyet majd, 800 Ft körül van és elképesztő mennyiség van benne. Konkrétan pakolásként még mindig nem próbáltam ki, de balzsamként tök jól szuperál. Nyáron szintén pihentettem a Dove extra száraz bőrre való testápolóját, egyrészt nem volt olyan száraz a bőröm, hogy kelljen, másrészt meg az illata kicsit nekem téliesebb. Most már "szépen" húzódik a bőröm egy-egy szelesebb nap után, úgyhogy örülök hogy van itthon ilyenem. :)
Nagy kedvencek voltak szeptemberben is a Dolce latte szappanok, most a mákos radírozósat és a rozmaringosat használom. A radírozós nagyon vicces, tiszta mák leszek tőle, de tök jól működik, és egyáltalán nem vakar vagy vág, mint sok testradír.Smink szempontból eléggé minimálban nyomtam, új dolgokat nem nagyon mertem reggelente kipróbálni, mert ha nem jó akkor már nincs időm lemosni és újra kezdeni... A Skinfood Mushroom BB krém majdnem minden nap rajtam volt (most már tényleg lesz teszt ígérem!), imádom az illatát és az egész krémet is. :) A 88-as warm paletta volt a másik adu ász, mindig tudtam valami jót kihozni belőle, és annyi szín van benne, hogy nem lett unalmas. Sokszor nyúltam az Essence bronzosító-pirosító duójáért, nem mondanám erősen pigmentáltnak, de pont emiatt szeretem, mert nehéz elszúrni a végeredményt. :DEzt a cipőt még augusztus elején vettem, de most tudtam csak igazán elkezdeni hordani. Nagyon kényelmes, kopogós, és kicsit nőcisebb. Átmeneti cipőnek már 6 éve Tiszát hordok, most is van persze, meg tervezek is venni egy újabbat, mert a mostaninak már nyaka véres, de jó kicsit átváltani erre is ha épp olyanom van. És mostanában sokszor van olyanom. :)

Röviden képek nélkül, amiket még szerettem szeptemberben: sok szőlő, körte, Panda kisruhában, Panda ruhácska nélkül, tea minden mennyiségben, tanulás Picúrral a tenyeremben.

Nektek mik voltak a kedvenceitek szeptemberben?

Bocsánat a képminőségért, egy-kettő fénykép nagyon béna lett. :((

2 megjegyzés:

  1. Tök jó kis dolgok ezek :)

    Nekem nagy kedvencem a Neutrogena arcradírja, az a mindennapi használatos :) Ennek a tesója, amit te is használsz biztos tudod melyikre gondolok :)
    Azon kívül egy NYC pirosító, de nem jut eszembe mi a neve :D Plusz még mindig a Max Factor Xperience szempillaspirál, nagyon szép, természetes hatást lehet elérni vele :) A két Sleek palettámat is imádom, bár én suliba szemhéjpúdert nem használok, ezért mostanság mellőzve voltak, de akkor is gyönyörűségesek. :) Hétvégenként azért előkerültek, ha volt valami olyan program. :) Ja és el ne felejtsem, az essence-es korrektorom mindig használom szinte, ha elmegyek itthonról, nagyon-nagyon jó! (Stay all day 16h hosszan tartó korrektor)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szeretem ezeket a maszkulin cipőket, szerintem olyan szupin néznek ki :)

    VálaszTörlés