2011. október 28., péntek

Hajgöndörítés zoknival!

Nincs 5 perce hogy megnéztem ezt a videót, teljesen lelkes vagyok. :) Még hónapokkal ezelőtt láttam - azt hiszem pont nővérem blogján -, hogy zokniból tekert "fánkkal" szép egyenletes kontyot lehet csinálni. Tetszett az ötlet, de nem vagyok nagy konty-készítő, úgyhogy nem próbáltam ki. Most sem a konty része fogott meg a dolognak, bár így ebben a formában még jobban is tetszik.

Sokszor szídom magam, hogy minek olvasom el a kommenteket videók, cikkek satöbbi alatt, mert csak puffogok rajtuk, de most áldom az eszem hogy megettem. Pixiwoo-s Sam tett fel egy hajgöndörítős videót, és valaki kérdezte tőle kommentben, hogy próbálta-e már a zoknis hajgöndörítést. Na rá is ugrottam, és a legnagyobb nézettségűt meg is néztem (a képre kattintva megnézhetitek ti is).Nagyon tetszik az eredmény, és egyszerűnek tűnik a módszer. Van egy másik videó, ami csak arról szól, hogyan kell megcsinálni ezt a zoknikonyot, ezt itt megnézhetitek. Ki fogom mindenképpen próbálni a trükköt, úgyis van pár menthetetlenül lyukas zoknim, beáldozom egyiküket a göndör haj oltárán. :D Ugyanaz a bajom nekem is egyébként mint a lánynak a videóban, bármilyen módon göndörítem a hajam (kb 1 óra alatt, mert annyi van hogy élmény végigcsinálni...) egy óra alatt kirúgja magát a fenébe, hajlakkal is, minden mással is. Eddig ha nagyjából hullámos hajat akartam akkor még nedvesen összegurtniztam és úgy aludtam, de nem is volt túl kényelmes, és az eredmény sem volt szép loknis. Na majd most, kíváncsi vagyok! :)

Ti hallottatok már erről a zoknis módszerről? Esetleg próbáltátok is? :)

12 megjegyzés:

  1. ez nagyon nagyon jó!:) ha hosszabb lesz a hajam kipróbálom én is, bár eléggé fokozatosan van vágva, szerintem a teteje nagyon begöndörödne és akkor csúnyán állna ki a fejemből:D(mellesleg a lány haja de gyönyörű*-* szemmel láthatóan egészséges volt és erős szálú)

    VálaszTörlés
  2. na, nekem ezt muszáj ma este kipróbálnom :)

    VálaszTörlés
  3. én is most így fekszem, holnap meglátjuk milyen lett:) már több helyen láttam, de köszi a tippet Bogca:)

    VálaszTörlés
  4. Bárcsak ma ezt előbb megláttam volna. Éppen szivacsos hajcsavarókkal készülök aludni és remélem most, hogy nagyobb tincseket vettem nem fogok kinézni vv Évának, mint a múltkor :D Egyébként nekem is olyan hajam van, mint neked :S Ki fogom legközelebb próbálni a zoknis megoldást.

    VálaszTörlés
  5. Én is későn vettem észre, szóval megnézem azt is, hogy egy délelőtt alatt, egy rondamódon előállított sockbunból mennyire eredményes a művelet :))

    VálaszTörlés
  6. Majd írjátok meg milyen lett! :))

    VálaszTörlés
  7. Én tegnap este kipróbáltam:D és jó lett, bár kicsit bénáztam, nem lett tökéletes, de vannak hullámos tincsek és ez a lényeg:))) Az én hajam is olyan hosszú mint a lányé a video-ban:) Legközelebb tuti nem szerencsétlenkedek a hajsütővassal:D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik :)

    Nekem sem marad meg a hullám a hajamba, sőt ha nyáron hajszárító nélkül szárítom akkor is sima, pedig nagyon tetszenek a loknik :)

    Első hajmosás után megpróbálom és kíváncsian várom az eredményt, amit majd megírok itt is.

    VálaszTörlés
  9. Nno. Kipróbáltam :) Tényleg nagyon szép, de szerintem kevés volt hozzá a délelőtt, és tényleg szükséges így aludni, mert nekem eléggé hamar kilógta magát. Viszont ez a sock bun is csudijó :)

    VálaszTörlés
  10. Kipróbáltam és egy szál hullám nem maradt benne... Az én hajammal nem lehet mit művelni...

    VálaszTörlés
  11. Én szerencsétlenül csináltam meg tegnap este úgyhogy éjjel kimászott belőle és nem lett semmi sem. :( De még próbálkozom, nem adom fel. :D

    VálaszTörlés
  12. Helyesbítek, mire a hajam elfelejtett kócos lenni, látszottak nagyobb hullámok, de alapvetően nem sikerült jól, elég szorosan feltekerni, mert nekem se egyforma hosszú. Bár ez olyan kevéssé ártalmas, hogy szerintem több este is simán lehet vele aludni, és végül bejön az eredmény:D

    VálaszTörlés