2011. május 3., kedd

Áprilisi kedvencek

Hihetetlen hogy megint eltelt egy hónap, annyira ijesztő hogy most most szilveszter és már május van, mindjárt vizsgaidőszak jesszus.
Összeszedtem a mostani kedvenceket, most nem voltam annyira elememben mint eddig pedig már 3 napja gondolkozom mik legyenek itt, úgyhogy most kicsit szegényes a felhozatal. :D
Amikben tuti biztos voltam hogy itt lesznek az a két Catrice lakk és a körömerősítőm. A kép vaku nélküli, így jobban látszanak talán a színek. A körömlakkokat még az Europeum nyitásakor vettem, 749 Ft darabja, nagyon jó ára van és szerintem tök jó minőségű. A jobb szélső sárszínű, kicsit le vagyok vele maradva mert ez télen volt nagy kedvence mindenkinek, de én csak most szereztem be és nekem még most is jól esik látni a körmeimen. A neve egyébként Absolutely Chinchilly! és kódja is van ez 330. Annyira édi neveket ad a színeknek egyébként a Catrice, imádom! 3-4 napot az Astor lakkal alapként kibírnak ami nálam nagyon szuper. A másik szín egy fagyikék/zöld, nem mindig tudom eldönteni, a fénytől függ. :D 540-es a kódja és a neve is mutatja hogy a két szín között vergődik: Am I blue or green?A Bourjois pirosítót még Timitől kaptam ajándékba amikor Glamour-napozáskor találkoztunk, azóta azt hiszem minden nap ezt használom, kellemes rózsaszín. Az Essence pirosítóm után kifejezetten felüdülés ezt használni, azt vakargatnom kellett hogy kerüljön valami az ecsetemre.
A spirált 50%-os dm kuponnal vettem, szeretem, és várom hogy milyen lesz később mert több helyen is olvastam már hogy az idő múlásával egyre szebb pillákat csinál.Az igazat megvallva ezt már vagy fél éve használom minden hajmosásnál mint balzsamot, de most már pakolásként is kipróbáltam. A tavaszi szünetben Szombathelyen jártam anyuéknál és elmentem anya fodrászához, eltüntettük a hajamból a vörös színt. Négy és fél órát ültem a fodrászatban de nagyon megérte, nagyon tetszik ahogy dolgozik és az eredmény is. A sok hidrogén félek hogy kicsit megviselte a hajamat ezért pakolgatom ezt rá bőszen, és egyelőre nem törik meg semmi. :) Nem fogok ódákat zengeni róla mert ezt már megtették előttem sokan.Elég sokat sikerült olvasnom a hónapban, nagyon imádtam ezt a könyvet. :) Már írtam róla korábban itt.

Random amiket még szerettem áprilisban: a jó időt, a madárcsicsergést (ami még itt a belváros közepén is létezik!), anyuval kiültettük a virágokat és a zöldfűszereket a gangon a korlátomra és olyan boldog vagyok velük, alig várom hogy virágozzon a muskátli! :)

Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban?

3 megjegyzés:

  1. Jaj de orulok, hogy tetszik a pirosito Bogi! :) Szivesen megneznem majd rajtad is! :)

    VálaszTörlés
  2. Most nezem, hogy en is ezt a lakkot kaptam meg a csajoktol a radioban:))

    VálaszTörlés
  3. Igen, pont ezt mondtam neked annál a postnál ahol a másik csődöt mondott:))

    VálaszTörlés