2011. május 26., csütörtök

Még egy tag

Lőjetek le ha már nagyon idegesít titeket! :D Ezt most Millacsillánál találtam és megjött a kedvem hogy kitöltsem.

1. Kedvenc virágod? Miért?
Ez eléggé változó olyan nagyon kedvencem nincsen sosem, szeretem a rózsát, de a tulipán is szép meg a szegfű is. Az illatát legjobban a gyöngyvirágnak szeretem, de igazából engem bármilyen virággal boldoggá lehet tenni.

2. Volt vagy van műkörmöd?
Nincs és nem is volt soha. Szerencsés vagyok, hosszú ujjaim vannak és szép formájú körmeim, nem volt sosem szükségem arra hogy tetessek fel. Ettől függetlenül lehet hogy a jövőben fogok még hordani.

3. Kedvenc terméked? (Nem mostani jelenlegire gondolok, hanem az összes smink/ruha/cipő... stb termékek közül.)
Kézkrém.

4. Mennyit költesz havonta sminktermékekre, ruhára, cipőre, kiegészítőkre?
Nagyon keveset. Nem is minden hónapban veszek magamnak új dolgokat. Cipőket alkalomszerűen veszek ha épp valamim tönkremegy vagy már újat akarok, összesen van kb 5 pár cipőm amit hordok és akkor sokat mondtam. Ruhákat kb 3 havonta ha veszek akkor is 1-2 darabot, nem vagyok nagy költekező. Smink szintén alkalmanként, szerintem most mindenem van amire szükségem van smink téren. Ha konkrét összeg kell átlagosan, akkor legyen havonta ezer forint.

5. Hol laksz jelenleg?
Budapesten.

6. Hogyan szereted magad sminkelni a hétköznapokon?
Alapozó (nem minden nap, csak ha úgy érzem kell a fedés), korrektor, púder, pirosító. Mostanában gyakran nyúlok ugyanazokhoz a színekhez, a kedvencem a homokszínű mozgó szemhéj és tengerkék az alsó szempillák alá. Olyan mint a tengerpart. :) Plusz szempillaspirál természetesen és kis highlighter az arccsontomra.

7. Miért kezdtél el blogot írni?
Ezt azt hiszem már korábban is kifejtettem. Sokszor gondolkozom különböző dolgokon és többször éreztem úgy hogy megosztanám azokkal akiket ez érdekel. Egy ideig facebookon írogattam ha volt valamiről gondolatom de én sem szívesen olvasnám olyan ismerősöm agymenéseit akié annyira nem érdekel, ezért úgy döntöttem csinálok egy blogot amit csak az olvas aki akarja és így megkímélem a tömegeket. :)

8. Kinek a blogja a kedvenced?
Erre is annyi helyen válaszoltam már, nézzétek meg a "Mit szeretek benned" taget ott vannak a csajok, most nem írom le újra. :)

9. Kinek a blogját olvastad először?
Nővéremét.

10. Óvodában mi volt a jeled?
Gyöngysor.

11. Ideális esküvő?
Számomra fontos hogy ne kelljen azon gondolkoznom hogy kit hívok meg és kit nem, nem szeretnék a barátaim között szortírozni, hogy "ő még belefér a büdzsébe ő meg már nem". Legyen mindenki ott akit szeretnék, legyen ott a családom, a vőlegényem családja és barátai, és bulizzunk egy jót. Én esküvő-párti vagyok, tudom hogy sokan ellenzik mert hogy "csak egy papír", de igenis sok dologban megkönnyíti a pár életét (több olyan sztoriról is hallottam hogy jött a baba és akkora macera elintézni az apasági igazolásokat és hogy rögtön az apa nevére kerüljön a gyerek hogy inkább összeházasodtak mert az egyszerűbb), és szerintem egy nagyon szép emlék hogy összeül a sok rokon és barát azért hogy együtt megünnepeljék két ember szerelmét. Meg azért bevallom tetszik az, hogy ilyenkor mindenki velem és a párommal foglalkozik, a ruha, a fotósok, a finom ételek, a helyszín, a virágok, a gyertyák. Szerintem olyan szép. :)

12. Ideális férfi?
Jó humorú, kedves, karakteres arca van, van véleménye és céljai. Mellettem áll minden hülyeségben és támogat abban amit szeretnék csinálni. Jelentem megtaláltam. :)

13. Hány pár cipőd van?
Amiket tényleg viszonylag gyakran hordok is 5, beleértve az elegáns cipőmet is. Nem vagyok egy Carrie Bradshaw. :D

14. Beceneved, ha van mostani , ha nincs akkor régebben hogy becéztek?
Állandó becenevem nem volt olyan ami ne kötődött volna valamilyen módon az igazi nevemhez. Legtöbbször Boginak hívnak, páran (főleg a netes ismerőseim és Bálint) Bogcának, anya és apa szokott Bogicának és Bogócának becézni. Meg még Bogesz, ez főleg apától jön.
Ó most esik le hogy egész sokan hívnak még Muffinnak, de őket mind WoW-ból ismerem és a karakterem miatt hívnak így. De közülük is már többen inkább Buttercupoznak (Boglárka angolul).

15. 3 legkedveltebb követőd/rendszeres olvasód neve?
Nincs ilyen, mindenkit szeretek aki reagál arra amiket írok, mindenki véleménye érdekel. :)

16. 3 legkedveltebb blogod neve?
Lásd feljebb.

17. Mivel foglalkozol jelenleg? (Munka/tanulás? Milyen szakon?)
A Semmelweis Egyetem Egészségtudományi karán vagyok szülésznő szakos hallgató, most vagyok az első év végén.

18. Kedvenc városod?
Imádtam Dublint és Brugge-t. Két teljesen külön világ de mind a kettő mesés. Ha választanom kéne melyikben élnék akkor viszont Dublint mondanám, élhetőbb szerintem.

19. Hol élnél legszívesebben ha tehetnéd?
Svédország. Remélem pár éven belül már nem csak vágy lesz.

20. Márkás bolt vagy turi? Miért?
Nem szeretem a turikat. :( Olyan sok helyen olvasom hogy szuper dolgokat találnak egy csomóan turkálókban de egyszerűen én soha nem találok semmi jót, és taszít a szag ami ott van, meg legtöbbször fura alakokat látok a turikban ami miatt nem érzem magam jól bennük. Szívesebben vásárolok márkásabb boltokban, de majdnem mindig akciókor megyek. 1-2 ezer forintért tök szuper dolgokat lehet venni plázákban is, és nem kell érte órákat túrni a kupacokat.

21. Kedvenc stílusod? (lehet kor, ruha, smink)
Nagyon szeretem a virágmintákat, bár ezt nem nevezném stílusnak. Mondanám a hippit de nem rajongok az extrém trapéznadrágért és a fejpánt is borzalmas szerintem. Nem stílus de korszakban a középkort szeretem nagyon, ami eléggé fura mert amennyire érdekel ugyanannyira elborzaszt és taszít is. Imádom az ilyen témájú könyveket és filmeket de mindig rosszul vagyok (nem feltétlenül szó szerinti értelemben) tőlük. Furcsa kettősség ez bennem de mindenképpen ezt mondanám, bár tudom hogy a konkrét kérdés nem erre irányult.

22. Egyenes haj vagy göndör haj?
Haha ez jó kérdés, mert az én hajam egyiket sem akarja. Ha göndöríteni akarom kirúgja magából, ha vasalni akkor visszaugrik loknikba... Önmagában enyhén hullámos hajam van, és bele is törődtem ebbe, nem is nagyon próbálom már rendbe szedni mert nekem nem engedelmeskedik. :D De ha választani kell akkor inkább egyenes.

23. Szoli vagy önbarnítás?
Egyik sem, szeretek fehér lenni. Ha mindenképpen választani kell a barnulási módokból akkor a természeteset választom: napozás.

24. Párkapcsolatban élsz?
Igen, már lassan 7 éve.

25. Szerelem vagy szex?
Nincs egyik a másik nélkül.

26. Kedvenc alkoholos ital/koktél?
Tisztán tequila gold (persze a hozzá járó fahéjjal és mandarinnal), koktélból szeretem a Cosmopolitant, a Tequila sunrise-t, a Pina Coladát, igazából majdnem mindent. :D

27. Kibírnád 2 hétig sminkelés nélkül?
Biztos, kibírtam 21 éves koromig hogy ne használjak szinte semmit. :) De furcsa lenne azért, benne van már a napi rutinomban a sminkelés.

Ti kitöltitek vagy már nagyon unjátok a tageket? :))




5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Én is buttercupként futok néhány helyen, de én a morcos kis pindúrpandúrtól örököltem ezt a nicket..: D gratulálok a 7 évhez: ))

    teenyweenyobsessions.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon szeretem a TAG-eket, mindenkiét elolvasom!
    Amúgy én is a párommal nemsokára leszünk 7 évesek, nem kis idő! Grat, szerintem ez nagyobb teljesítmény egy lánytól, mintha képes lenne egy csomó fiút meghódítani.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm :)
    Berta: grat nektek is :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem aranyos!
    http://itsbellatime.blogspot.com

    VálaszTörlés