2011. május 10., kedd

Duck Fresh Discs wc-öblítő

Elég furán néznék most magamra ha képes lennék erre, de ezt a kis cókmókot annyira szeretem (megint furcsa nézés) hogy úgy döntöttem egye fene, nézzetek hülyének, írok róla. :D
Mióta háztartást vezetek szerintem ezer féle wc-öblítőt (ennek mi a polkorrekt neve?) kipróbáltam, az újratöltőset, a kicserélőset, a tablettát-tartóba-rakósat, a tartályba tevőset, de mindegyikkel ugyanaz a bajom volt: fogdosni kellett hozzá a wc-csészét (vagy a tartályos esetén szétszerelni a tartályt). Nincs konkrét bajom a wcnkkel, de azért nem szívesen fogdosom, és csak azért nem fogok elhasználni egy gumikesztyűt (patikában kapható eldobhatósat használok takarításhoz) hogy kicseréljem ezt a bigyót. Ráadásul végigsasszézni a műanyag tartállyal a kuka irányába a lakáson keresztül megint nem a legbarátibb dolog.
Anyától kaptam ezt a Duckot hogy próbáljam ki mert ő ezt használja és nagyon szereti. Elsőre kicsit bonyolultnak tűnhet, de még én is képes voltam véghez vinni a tervet pedig én még egy sima vasgolyót is simán elrontok.
A lényeg az hogy egy kis szerkezet segítségével fel kell cuppantani a wc csésze belső oldalára ezt a trutyit ami benne van, és az ott marad, odatapad. Minden öblítésnél kicsi lemosódik róla, folyamatosan kopik majd végül nyomtalanul eltűnik. (Attól féltem hogy a víz nyomása lemossa a helyéről az első alkalommal, de nem, tényleg ragaszkodó típus.) A dobozban így ketté szedve található, nekünk kell összepattintani használat előtt. Összeszerelve engem egy fénykardra emlékeztet de lehet csak azért mert mostanában elkezdtünk végig nézni a Star Wars részeket és mindenben fénykardot meg Yodát látok.Talán látjátok hogy a fehér résznek a kilógó pöckét belekattintottam a kéken található lyukba. Használat előtt le kell venni a tetején levő kék kupakot, majd a fehér kiszélesedő részt oda illeszteni ahova lőni szeretnénk, végül a hüvelykujjunkkal nyomni kell a gombot és közben nyomni a csésze felé is, aztán tádám fenn van a kis bigyó a fajanszon. Erről ha nem baj nem csináltam képet, szerintem mindenki el tudja képzelni, de google-ban biztos találni olyan elmebetegeket akik a wc-ik belsejét fotózgatják.Lőttem egy képet hogy hogy néz ki a fénykard felülnézetben kupak nélkül, kicsit homályos de talán látszik. Ilyen lesz a mintája akkor is amikor már a helyén van. Bevetés után a kupakot visszateszem a helyére, a kütyüt szétszedem és megy haza a dobozába.
Hat alkalomra elég, ami nagyon jó, a mostani adagot már 2 hete használjuk és szerintem a fele még mindig megvan. 600 vagy 700 Ft, pontosan nem emlékszem. A korábbi amit használtam is ennyibe került de az nem 6x használható volt csak egyszer, és kb egy hónapot bírta. Messze ez a legjobb ár/érték arányban. :)

(Egyébként a most kiváltható 150 pontos dm kuponfüzetben 25% kedvezményre jogosító kupon van minden Duck termékre, több darabra is érvényes nem csak egyre, érdemes szerintem megnézni a többi kacsás holmit is.)

Hallottatok már ilyen jellegű termékről? Azt nem kérdezem mit használtok. :D

(UI: Bocsi ha ma végképp hülye a stílusom, excel beadandóval vergődtem egész délután és egy agyvérzésközeli állapot után ennyire tellik most tőlem. :D)

2 megjegyzés:

  1. A német RTL-en egyfolytában ennek a reklámja megy egész nap. :D Náluk eddig kacsa helyett egy piros háromszög volt a reklámfigurája. De hogy miért? :D

    VálaszTörlés
  2. Én ugyanígy vagyok vele. Már mindenfélét kipróbáltam, de mind nagyon gyorsan elfogyott. Aztán megláttam ezt a boltban a polcon, és kipróbáltam. Nekem is bevált. Én a lila színűt használom, az illata is nagyon jó. Kb egy hétig tök erősen illatozik. :)

    VálaszTörlés