2013. április 3., szerda

Sulwhasoo Fiatalító szemkrém

A huszonötödik születésnapom után már úgy éreztem nem húzhatom tovább a szemkörnyékápoló használatát. Szerencsés alkat vagyok egyébként, egyáltalán nincsenek ráncaim, sem mosoly sem szemkörnyéki (van cserébe bőven ősz hajszálam...), de a prevenció híve vagyok, inkább előzzük meg a problémákat, mint kezelgessük azt. A szemkörnyékemen egy helyen volt már ránc, ami egyébként teljesen normális fiatalabb korban is, mégpedig a szemhéjamon felül, a mélyítővonalban ahol nyitott szem esetén ráncolódik a bőr. Egyéb ráncok híján itt tudtam figyelgetni, mit tesz ez a krém a bőrömmel. 


A Sulwhasoo szemkrémet BB Andi ajánlotta nekem. Eredeti kiszerelésében eléggé horribilis ára van, viszont van lehetőség tőlük kis mintát rendelni. Így már nagyon megéri, én általában tízesével veszem. Egy csomag (1 ml krém van benne) nekem 3-4 napig elég, csak esti használat mellett. 


A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!


Előre lelövöm a poént, én nagyon megszerettem ezt a krémet. Eléggé erős gyógynövényes illata van, olyan tipikus koreai krém szag, de ez elég hamar elillan használat után. Az állaga sűrű, de nem nehéz, ennek ellenére én nem próbáltam még sminkelni rá, szerintem mászkálna rajta a cucc. 

Egy kis pöttynyit szoktam eloszlatni a szemeim alatt, majd ami az ujjamon maradt azt feltapogatom a szemhéjamra is. Nem bántja egyáltalán a szemem, sosem csípett vagy okozott bármi más irritációt. A karikákat mint ahogy ígéri is valóban halványítja, voltak most olyan napjaim/heteim a kórházi gyakorlat miatt mikor nem aludtam túl sokat, de mindig vállalható volt a kinézetem, biztosan szerepe volt ebben ennek a krémnek is. 

Ami pedig a ráncokat illeti: az enyém konkrétan eltűnt! Korábban csukott szemmel is látszódott a ráncolódás helye a szemhéjamon, most nyitottal nyilván látszik, de ha lecsukom teljesen sima a szemhéjam. Adtam anyának is kíváncsiságból pár mintát, hogy ő mit szól hozzá és neki is nagyon bevált és szerette, szóval úgy látszik nem csak én érzem a hatást. 

A krémet a BB krém webshopjából rendelhetitek meg, 1 ml 140 Ft, de 10 felett már csak 125 Ft. Így 3125 Ft-ra jön ki a 25 ml, amit teljes kiszerelésében 33500 Ft-ért árulnak. Kicsit barátságosabb. :)

Ti használtok már valamilyen ránctalanító szemkrémet? 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik! Én egy Clinique szemkrémet nyúzok egy ideje, de nem vagyok elájulva tőle. Annyit csinál csak, hogy nem száraz a szemkörnyékem, de nem látom, hogy feszesebb lenne a bőröm. Szóval lehet, hogy kipróbálom ezt.
    Mondjuk olyan furcsa, hogy ekkora az árkülönbség a mintacsomag és a rendes kiszerelés között. Mit tudhaz az a flakon, hogy 10x annyiba kerül?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mintára rá van írva, hogy not for sale, szóval szerintem ez Andiék jófejsége hogy árulják mégis. Valszeg emiatt is ilyen olcsó a minta, merthogy elvileg csak promózásra rendelés mellé adható.

      Nekem a Clinique szemkrémtől kiütéses lett a szemem, azóta messziről kerülök mindent ami Clinique arcápoló, mert az arckrémüktől meg kipattogtam...

      Törlés