2011. február 7., hétfő

Mi van a táskámban?

Ma kezdődött a tavaszi félévem, a napom jó részét a suliban töltöttem, és úgy gondoltam ha már a tolltartóm és a füzeteim is szerves részét képezik a napi táskába pakolásnak, miért ne csinálnék egy ilyen postot.
(A füzeteket nem fotóztam, szerintem mindenki látott már spirálfüzetet. :D)

Egy kicsit először a jegyzetelésről, nekem ez nagy dilemma volt még amikor először elkezdtem egyetemre járni, hogy mire és hogyan jegyzeteljek. Az első évben előre kilyukasztott lapokra jegyzeteltem, amit utána a koliban lefűztem egy gyűrűs dossziéba. Nem szerettem, szakadtak a papírok, káosz volt, de én lusta vagyok és élveztem hogy egy szál dossziéval járok suliba míg mások cipelik a 6 füzetet egy napra. Így igazából egész évben ennél maradtam. :D Utána átálltam a füzetelésre. Drágább (legalábbis szerintem), meg több dolgot kell vinni magammal, de így nagyjából rend van a jegyzeteimben, tudom mi hova tartozik, nem kallódnak el a dolgaim.

A táskámról sajnos nem tudtam normális képet csinálni, és a neten sem leltem róla, egy sima fekete new yorkeres óriás darab, elférnek benne A4-es és még kicsit nagyobb dolgok is kényelmesen. Ha kinyitom belül ez a káosz fogad:

Nagyon szeretem az ilyen nagy, egyterű táskákat, tény hogy néha sokat kell kotorásznom mire megtalálom benne azt amit keresek, de a fél életemet magammal vihetem, ami nálam döntő szempont. :D Belefér egy másfeles ásványvizes üveg, kaja, köpeny, minden ami épp kellhet.
A kulcsomat elfelejtettem lefényképezni, mert a zárban van, de értelemszerűen ha megyek el itthonról az is velem van.

A mobilom abszolút alap kellék, anélkül nem megyek el itthonról, ezért biztos visszafordulnék akkor is ha késésben vagyok. Nem mindig, de az esetek többségében van nálam olvasnivaló is, bkv-ra, unalmas órára, lyukas időszakokra. Már egy ideje Bálint fantasy-könyveit olvasom végig, most épp ez van soron. Az a zippzáras izé a tolltartóm. :) Nővéremtől kaptam még úgy kb 4 éve karácsonyra, azóta is imádom. Teljesen ki lehet zippzárazni egy "szállá", azt hiszem wampon vette. Van még a képen egy illatosított törlőkendő. Vonatozáskor, meg bármikor jó ezzel megtörölni a kezemet ha nagyon koszosnak érzem, vagy enni készülök, ilyesmi. Az a narancssárga kis notesz a határidőnaplóm. Mikor nyár végén kerestem a suli miatt, sehol nem találtam normálisat ami ne lenne tele felesleges csillivilli képekkel és ne kerülne csillagászati árakba, ezért vettem egy egyszerű négyzetrácsos keménykötésű noteszt és én kézzel beleírtam ami nekem kell, napokra bontva, satöbbi. Pár órámba beletelt de akkor épp ráértem. :D

Esernyő is mindig van nálam. Szinte soha nem kell használnom, ha már eleve esik az eső és úgy indulok el, akkor viszek magammal egy masszívabb és nagyobb ernyőt, de azért jól esik tudni hogy ha csak úgy elered se leszek ázott veréb.
A zöld Douglases neszeszerben tartom a higiéniai dolgokat, van ott ragtapasz, alkoholos kézfertőtlenítő zselé, női dolgok, fájdalomcsillapító, ajakápoló, meg amit épp beledobálok. A pénztárcámat Mango outletben vettem kb 3 éve, nagyon szeretem, az egyetlen baja az hogy euróhoz van tervezve a papírpénz-tartó része, emiatt a forint csak félbehajtva fér bele. :/ Ha morcos vagyok mert épp olyan a kedvem akkor mindig azzal nyugtatom magam, hogy legalább van mit félbehajtanom hogy beletegyem. Kézkrém és rágógumi is alapkellék, bár nagyon ritkán rágózom, azért ha megkívánom akkor nem kell kunyerálnom senkitől.

Ritkán cserélgetem a táskáimat, bár van pár, de ha egyet használok akkor azzal nagy a szerelem, többnyire semleges színekben vannak, ezért mindenhez jók. Amiről nem csináltam képet, de szinte mindig találni a táskámban: használt mozijegyek, blokkok, zsepik random szétszórva, ha kell magammal vinnem akkor gumikesztyű (bár néha már a buszon is simán felvenném, amilyen állapotok néha fogadnak), meghatározhatatlan morzsák, szöszök. Néha elteszem a parfümöt is ami épp rajtam van. Sminkeket csak rúzst/szájfényt szoktam magammal cipelni, másra úgyse lenne affinitásom napközben hogy kenegessem. Ha tudom azért hogy megyek valahova akkor púder és pirosító is jön velem. Ezeket ilyenkor külön kis neszeszerbe teszem bele.

A táskának van még egy kis fali zippzáras rekesze, ott van az igazolványtartóm, meg egy kompakt tükör.

Nektek mi van a táskátokban? Cserélgetitek naponta hogy melyiket viszitek magatokkal, vagy időszakosan hordtok egy adott darabot?

6 megjegyzés:

  1. én sokat cserélgetem, de van h egy hétre ugyanaz marad mert hozzászokom:) úgy tetszik, ahogy írsz, tök egyszerű és imádlak olvasni:) pont leírod a gondolataimat imádom:D kb nálam is ezek vannak, fényképezővel kiegészítve. ja meg a törlőkendő helyett ilyen víz nélkül használható fertőtlenítő zselé van:)de kb ezek:) tetszik ez a post (is) nagyon:) puszillak kitartást a sulihoz:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, aranyos vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, Wampon vettem! Örülök, hogy még használod. A Hello Kittys akármicsodával mi lett, amit 7 éve vettem Neked? :D

    VálaszTörlés
  4. A fiókomban abban laknak a régi cókmókjaim, tollak, faragó, régi igazolványok. :D Nyilvánosság előtt már vállalhatatlan de attól még szeretem :)))

    VálaszTörlés
  5. óh hát csak megvetted a táskát!! :)) de jó.
    én most vettem egy bézs színű kistáskát,ilyen kézbenfogós úgyh azt cipelem magammal gyakszira,de már mondtam itthon hogy az egész ház beleférne,ígyis mindig tele van..de a feketét is nagyon bírom,csak most nem tudom megoldani,mert a laptopot is vinnem kell,és az már sok lenne.
    én általában ezeket hordom magamnál:pénztárca, határidőnapló, telefon, carmex, pendrive, fél liter víz, néha kaja is, zsepi, rágó, meg egy kis elefánt (fából,tényleg nagyon apró), plusz a kulcsom

    én a múltkor találtam egyet a teszveszen,szóval ha nem bánod belinkelem

    http://divat-ruha.teszvesz.hu/kiegeszitok_kellekek/taska/kezitaska_retikul/new_yorker_orias_pakolos_taska_1441596103.html

    VálaszTörlés
  6. Köszi, én sehol nem találtam képet :) Az a poén h attól függetlenül vettem ezt, hogy csináltad a képet :D Mármint akkor láttam, tetszett, és elkönyveltem h new yorkerbe is lehet benézek, majd hónapokkal később mentem és megvettem. :D utána néztem vissza h jé ugyanaz :DD

    VálaszTörlés