2012. szeptember 2., vasárnap

NOTD - Sing: Hey, Dirty-Lilac!

Erre a lakkra egy Rossmannban találtam rá a leakciózott termékekkel teli polcon. Pont mostanában gondolkoztam azon, hogy kéne még őszi lakkokat vennem - és ezzel egy időben elásnom az élénkeket, viszlát jövőre ugyanitt. Lila lakkom ezer éve nem volt, szerencsére ezt sem a tipikus lila. Sajnos a képek egyszerűen nem tudják visszaadni a valóságot. 


Az üvegben látszik egy pici gyöngyházas csillogás, ez felkenve teljesen eltűnik. Nagyon szép és szerintem abszolút őszies piszkos pasztell lila a végeredmény, sötétebb kicsit mint a képen. Olyan, mintha az Absolutely chinchilly lenne összekeverve egy pasztell lilával, szerintem tökéletes. :) Alap- és fedőlakk nélkül 3 napig bírta rajtam mosogatással együtt, nekem abszolút megfelel, hozza a szokásos Catrice-minőséget. Annyira megtetszett a kezemen, hogy most ha lemosom is ezzel fogok szerintem újra lakkozni.

Nektek megvan ez a lakk? Ti is elteszitek most már a nyári körömlakkokat, vagy még az indián nyár alatt használjátok őket?

1 megjegyzés:

  1. én még használom őket :) szerintem később is fogom.ez a lakk nincs meg nekem,szép színe van egyébként :)

    VálaszTörlés