2012. április 22., vasárnap

Esküvői inspirációk II. - Kiegészítők

Sosem voltam nagy kiegészítő mániás. Van egy szezonra max 2 pár cipőm, kb ugyanennyi táskám. Nem hordok gyűrűket (kivéve az eljegyzésit természetesen), karkötő évek óta nem volt rajtam, és óra sem nagyon fordul meg rajtam. Nyaklánc is ritkán kerül rám, a legtöbbet cserélt kiegészítőm a fülbevaló. Viszont sokszor nem is teszek be mikor elindulok itthonról, mert egyszerűen elfelejtem. :) Lehet emiatt, de az esküvővel kapcsolatban talán a kiegészítők kérdése az, ami a legkevésbé izgat. Úgy gondoltam, tetőtől talpig végigveszem, hogy általában miket szoktam látni menyasszonyokon, és hogy én mit szeretnék, vagy nem szeretnék magamon látni a nagy napon.

Fátyol/fejdísz/tiara
Fátylat mindenképpen szeretnék. Nagyon sok verzió van, ami tetszik, de jó részük vagy hozzám, vagy az esküvőhöz magához nem illik (a miénkhez), úgyhogy kiesnek. Ilyenek például a hálós arcba lógós verziók, amik baromi jól tudnak állni egy olyan arának, akinek amúgy is hasonló a stílusa, de tőlem ez sajna messze áll. A másik ilyen a hosszú, földön húzós fátyol. Ezek is nagyon szépek, de szerintem templomi/konzervatív esküvőn mutatnak igazán, és mivel nekem nem ilyen lesz, ezért nem lesz hosszú fátylam. Szabadtéri ceremóniát szeretnénk, és a füvön annyira nem szép szerintem (főleg, ahogy Pandát ismerem tuti ráköltözne és ráfeküdne, én meg nem tudnék megmozdulni). Az arcra hajtott verziók szerintem megint inkább egyházi szertartáshoz illenek.

Ezek miatt kb kizárásos alapon olyan lesz a fátylam, ami kb hátközépig/fenékig ér, csak bele van tűzve a hajamba és lóg hátul. Az, hogy konkrétan milyen lesz a ruhán múlik, úgyhogy itt nem foglalok állást. Annyi a kitételem, hogy ne legyen olyan sok rétegű, hogy már fehér legyen az egész és átlátszatlan. Látszódjon csak szépen alatta a ruha hátulja. :) 


Mivel fátylat mindenképpen szeretnék, más hajra/fejre való kiegészítőt én nem gondoltam magamra tenni, kicsit túlzásnak érezném már. Ha nem lenne fátylam, akkor szerintem élő virág lenne a hajamba tűzve, de ugye ez nem játszik. :)

Fülbevaló
Ékszerek terén sem szeretnék semmi csicsásat. Sok esküvői képet néztem már végig, és nagyon sok menyasszonyon hangsúlyos (és súlyos) fülbevalók fityegtek. Én alapból nem tolerálom túl sokáig a lógós fülbevalókat, pár óra után annyira elkezdenek idegesíteni, hogy inkább kiveszem őket és a táskámban landolnak. Én mindenképpen egy egyszerű "beszúrós" fülbevalót szeretnék, mégis van valami a fülemben, de nem lesz túl hangsúlyos és nem is fog zavarni a nap folyamán.


Kicsit világosabb verzióban akár a "valami kék" is lehet. Bár a piercingem már alapból kék. :)

Nyaklánc
Na ebben a kategóriában lehet az egészen visszafogottól a hihetetlen súlyos darabokig mindent látni. Sokszor látom, hogy gyöngysor van a menyasszonyokon, ami szerintem nagyon szép, de hozzám megintcsak nem illik. Olyan Charlotte Yorkos, és én nagyon nem érzem magam még csak hasonlónak sem. Emiatt nem szeretnék gyöngy fülbevalót sem, nem vagyok én annyira jókislány. :) Igazából nem is feltétlenül kell nekem nyaklánc, de ha mégis, akkor is egy nagyon visszafogott, alig látszó darab. Ja, és mindenképpen ezüst színű. Minden ékszer, nem szeretem a vörös aranyat, még mindig. 


Ezek az "I do" és "Mrs" nyakláncok olyan cukik, ilyennek örülnék szerintem a legjobban, ha tudnék találni normális árfekvésben. Akár még magyarul "Igen" felirattal is ellenék, de erre nem sok esélyt látok. :)

Karkötő/kesztyű
Elég nagy dilemmában vagyok a kesztyűvel kapcsolatban, ugyanis nem is olyan régen kategorikusan kijelentettem (a fejemben, mikor magammal beszélgettem az esküvővel kapcsolatban, tudom nem vagyok normális), hogy nekem nem kell kesztyű, de aztán elkezdtem gondolkozni, és végülis ha találok olyat, ami tetszik és illik is a ruhához, akkor miért ne. Az viszont biztos, hogy olyat szeretnék, ami csak az alkaromat   (részben) és a kézfejemet takarja, nem szeretnék full beöltözni nyári hatvannyolc fokban, meg hát egyébként is gyűrűhúzás is lesz azon a fránya esküvőn, amihez nem árt ha az ember lányának van egy szabad gyűrűsujja. 
Kesztyű esetén nyilvánvalóan nem lesz rajtam karkötő, de amúgy sem biztos. Nem vagyok nagy karkötő-hordó. Óra viszont tuti nem lesz rajtam! :D Láttam olyan esküvői képeket, ahol a menyasszonyon ugyanaz a kopott karóra volt, amit nap mint nap hord, és annyira elütött, annyira groteszk volt a látvány, hogy gonosz dolog, de elröhögtem magam, mikor megláttam a képet. 

Táska/szütyő
Na ez az a dolog, ami számomra teljesen érthetetlen egy esküvőn. Miért kéne a menyasszonynak retikül? Pénztárcának? Mobilnak? Nem értem. :D Zsebkendő kellhet esetleg, vagy a rúzs egy kis sminkfrissítéshez, de nem hiszem el, hogy ezeket nem lehet odaadni a tanúnak/anyukának/koszorúslánynak/férjnek. Nekem tuti nem lesz kis puttonyom, zsepi majd lesz Bálintnál, úgyis mellettem lesz végig, majd ad ha kell. A többi amire szükségem lehet meg majd elfigyelget anya/tesóm táskájában, úgysem szöknek meg vele. 

Cipő
Sok embernek ez okozza a legnagyobb fejtörést a kiegészítők közül. Én ezt sem hiszem, hogy túl fogom spilázni. :) Egyelőre nagyon ott tartok, hogy veszek egy szép sarut és ebben leszek egész nap. Vagy egy balettcipőt, ha találok valami olyat, ami kicsit ünnepibb. Semmi sarokemelés nem jöhet szóba, egyrészt nekem kényelmetlen, másrészt Bálint milliméterre akkora, mint én, és nem szeretnék nála magasabb lenni. :) Pinteresten szoktam látni, hogy mindenki 12 centis (meg még magasabb) cipőket pinelget, hogy ilyenbe lesz, majd utána kitesz egy ótvaros ronda fehér flip-flopot, hogy ez meg majd jó lesz a "reception"-re. Én ettől kivagyok, miért nem vesz akkor már egy szép és igényes kényelmes cipőt, minek kell a ronda szivacs strandpapucs? :D Na mindegy, kis kitérő, sok dolgot nem értek az amerikai menyasszonyok dolgaiból. 



A kiegészítők témához tartozik még a fehérnemű is. Szerintem nagyon cuki szokás az, hogy a csokordobás után a férj lehalássza a menyasszony lábáról a - direkt erre a célra felvett, egyéb funkció nélküli - kék harisnyakötőt, és azt is hátra dobja, csak ő a facér/nem házas férfiak irányába. :) Ilyet mindenképpen szeretnék.


Ezen felül természetesen még szeretnék egy pánt nélküli melltartót, itt inkább a funkció, mint a kinézet a hangsúlyos, és valami szép bugyit is, ami illik az alkalomhoz. A harisnya - és a funkcióval is rendelkező harisnyakötő - kérdéses, a cipőn fog múlni, ha saru lesz rajtam akkor nyilván nem fogom harisnyával elrontani az összképet.

Ennyit tudtam összeszedni a kiegészítőkkel kapcsolatban, ha kihagytam valamit szóljatok! És írjátok meg, hogy nektek mi a véleményetek erről a témáról, esetleg ha már van tapasztalatotok, azt is szívesen olvasom.

Képek: Pinterest.com

11 megjegyzés:

  1. úúúúú az a fehér csillámos balerina! nem tudod véletlenül hol lehet beszerezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.zappos.com/call-it-spring-esparaza-white :)

      Törlés
    2. köszi :))
      instant beleszerettem, de sajnos csak 44-es van belőle. nem baj, attól még eyecandy :))

      Törlés
  2. A lényeg, hogy ne vegyél combfixet, én megőrültem tőle anno :))))

    A cipő-ügy tényleg nehéz, mert ki kell benne bírnod egész nap meg éjjel is a lagzit, én a csini balerinára voksolok:)

    A körmöd milyen lesz? Tetetsz műkörmöt?:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam, hogy kihagyok valamit. :D
      Valószínűleg csináltatok igen. A körmöm formája szép, és nagyon hosszút sem akarok mert nem tetszenek a karmok, de azért szeretnék műt, mert az sokkal tartósabb, mint bármilyen lakk a kezemen, és én tuti idegességemben legalább hármat lepattogtatok mire eljutok a ceremóniáig.
      Sima egyszerű franciát szeretnék, esetleg a gyűrűs ujjon egy kis mintával, de semmi ízléstelen vagy csicsás nem jöhet szóba, nem illik hozzám. :)

      Törlés
  3. Én combfixet szeretnék majd bár még az mennyire messze van nekem. :D De a páromnak tuti tetszene. :D Bár kinézem belőle, hogy amikor horgászná le akkor azt mondaná"Jól van gyerekek mindenki haza kezdődik a nászéjszaka".. xD

    VálaszTörlés
  4. Kapcsolódik a témához,h pont tegnap csináltam meg az esküvői vendégrucik 2. részét...akit érdekel:
    http://fashionandmargarita.blogspot.com/2012/04/ujrahasznositott-recycled.html

    VálaszTörlés
  5. Csini balerina, vagy saru, szerintem tök jó ötlet! Combfixtől a hideg kiráz, volt már rajtam, de abban egy egész estét végigszenvedni, ha nincs hozzászokva az ember, akkor nehéz elviselni. Műköröm? Ha szép a körmöd formája, akkor nincs műkörömre szükség, inkább tartós lakkozás vagyis géllakk, abból is tudnak nagyon szépet, francia lakkozást csinálni, és sokáig bírja! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha akkor aktuálisan oké lesz a körmöm, akkor lehet csak sima gél lakkot fogok csináltatni, de sokszor nem egyformák a körmeim, letörik/beszakad egyik, és akkor már nem lenne szép az összhatás ha csak lakk lenne rajta. :)

      Törlés
  6. óóó, olyan nyakláncokat láttam meskán, csak névvel, de tuti, ha kéred, csinálnak neked ilyen felirattal is!:D
    bár...most, hogy rákerestem....hát nem túl olcsó.
    http://www.meska.hu/ProductView/index/416172

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Ha nem lenne ezüst tuti nem kerülne ennyibe, majd még nézegetek, hátha valahol csinálnak értéktelen fémből is, nem az a lényeg nekem. :)

      Törlés