2012. április 7., szombat

TAG Hét halálos bűn - szépségápolási szempontból

Jó ideje nem töltöttem már ki taget, sokba belefutottam, de egy sem fogott meg igazán. Ingridnél láttam most ezt meg, és nagyon megtetszett, úgy döntöttem lefordítom, kitöltöm, remélem ez is elterjed.

1. Kapzsiság - Mi a legolcsóbb és a legdrágább sminkterméked?
Legolcsóbból több is van, Essence leárazáskor sikerült két szemhéjpúdert is 100 Ft-ért megszereznem. Zöld és sárga színűek.
A legdrágább a MAC fekete zselés tusom, pontos árat nem tudok mondani, szerintem 6000 Ft körül volt.

2. Harag - Milyen sminktermékkel nem vagy kibékülve?
Az eredeti kérdés love/hate relationshipre kérdez rá, és nálam ez abszolút jellemző a Bourjois baked arcpirosítóval kapcsolatban. Imádom a színét, és jól is áll, viszont túlpréselt, vagy túlsütött, vagy nem tudom, de sima ecsettel nulla színt produkál. Szerencsére van egy egész sprőd ecsetem, amivel tudok belőle felvenni elegendő mennyiséget, de alapvetően emiatt nem szeretem annyira, bármennyire is szép maga a termék.

3. Torkosság - Melyik a legjobb ízű sminkterméked?
Tudatosan leszoktattam magam a finom ajakszínezőkről, mivel alapból is elég sokat nyalogatom a szám, és emiatt nem maradnak meg sokáig rajtam a termékek. Mostanában már odafigyelek, így tartósabbnak is bizonyulnak a rúzsok/szájfények. Ezt a kérdést emiatt passzolom.

4. Restség - Milyen szépségápolási terméket használsz ritkábban, lustaságból adódóan?
Ha sietek, akkor a számra való termékeket hagyom általában ki, úgy érzem anélkül is egyben van az arcom, és - mint az előbb is írtam - úgyis el fog tűnni egy idő után rólam, nem mindig éri meg nekem a macerát, hogy azzal szórakozzak.

5. Kevélység - Milyen sminktermék adja neked a legnagyobb magabiztosságot?
Pirosító. A bőrszínem nagyon szépen szólva is hullafehér, ha nincs rajtam pirosító rendszeresen megkapom a "jól vagy? úgy nézel ki, mint aki mindjárt elájul" jellegű megjegyzéseket, úgyhogy a pirosítót még rohanós napokon sem hagyom ki.

6. Bujaság - Milyen tulajdonságokat találsz a legvonzóbbnak az ellenkező nemben?
Ez a kérdés kakukktojás kicsit. Külsőleg szeretem a férfias férfiakat, a vasalt/beszárított haj (főleg a homlokba fésült, jaj :/) nálam kiveri a biztosítékot, ugyanúgy a gyantázott bőr is. Számomra a férfi szőrös, bozontos, és szakállas. :) Nem tetszenek a vékonyka testalkatú pasik sem, a nők ösztönösen olyan férfit szeretnének maguk mellett tudni, aki ha kell meg tudja őket védeni a bajban, és mivel én nem vagyok egy 150 centis 45 kilós lány ezért nem tudnám elképzelni, hogy egy 60 kilós skinnynacis srác meg tudna védeni a vademberektől az erdőben (:DD).
Belső tulajdonságok közül első helyen harcol egymással a humorérzék és az intelligencia. Fontosnak tartom, hogy hasonló humorérzékkel legyen megáldva a férfi mint a nő, szerintem tök rossz lehet, ha az egyik mond valami poént és a másiknak fogalma sincs arról, hogy mit szeretett volna mondani. Szintén fontosnak tartom, hogy egy férfival el lehessen normálisan beszélgetni a világ összes dolgáról, és fel lehessen rá nézni tudásban és gondolkodásmódban is. 

7. Irigység - Milyen terméket kapnál a legszívesebben ajándékba?
Én itt a rúzst mondanám, mivel szerintem azzal nem könnyű annyira mellélőni. Bár biztos van aki ezzel vitatkozna, de én egyelőre nem tudok olyan színt elképzelni (hordható színekre gondolok, nem kékre/feketére), amit ne hordanék valahova. Ha nagyon erős, akkor max ujjal viszem fel és máris nem olyan rikító az egész. :)

Kitöltitek? Nagyon szívesen olvasnám mindenki válaszait, akár itt kommentben is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése