2012. február 27., hétfő

The Face Shop miteszereltávolító maszk

Úgy két hónapja vettem meg ezt a maszkot, nem csak saját használatra, Bálint arcára is ráfér néha a törődés. :) A csokis maszk neki is nagyon bevált, úgy gondoltam ezzel sem lőhetek nagyon mellé, főleg azok után, hogy milyen meggyőző képeket láttam más bloggereknél.Én sajnos előtte-utána, és közeli "sünis" képeket nem tudtam csinálni, nincs olyan jó fényképezőgépem/fényviszonyom, de azért a véleményemet leírom, képeket például itt is szupereket találtok. :)

A tubus maga elég kicsike, 50 g terméket tartalmaz, de így is elég sokáig kitart, elég ritkán használni, hogy szép eredményt kapjunk. Állítólag szedres-epres illata van, én nagyon semmi ilyesmit nem véltem felfedezni, de nem büdös, ez tény. Nagyon sűrű, rágógumi-szerű állaga van, emiatt nem is lehet nagyon vékonyan kenni, ami esetünkben pozitív, mert csak akkor lehet szépen lehúzni, ha kentünk fel anyagot bőven. Nekem - szerencsémre - viszonylag szűkek a pórusaim, ezért én hajmosásos zuhanyzás után használom, hogy a gőzben töltött idő alatt bőven legyen ideje kitágulni a pórusaimnak. BB Andi ellátott pár jótanáccsal, mikor vettem a maszkot. A hosszú fürdés utáni használat volt az egyik, a másik pedig, hogy mielőtt felkenem a maszkot mossak arcot valamelyik Zamian szappannal, hogy teljesen zsírmentes felületre tudjam feltenni a krémet. A szűk pórusaim miatt - amibe egyébként azért bőven tudnak miteszerek lenni, ezért is vettem meg a krémet - én fürdés után azonnal fel is kenem a maszkot, csak az arcomat törlöm meg, mert félek hogy egy teljes törölközés után már fújhatnám az egészet, nem lenne értelme.

Én az államon, az orrom melletti területeken és az orromon használom - Bálint csak az orrán és mellette, szegénynek kiszabná a szakállát, ha az állára is kennék belőle. Jobb, ha nem egybefüggően van felkenve, hanem van egy kis sáv mondjuk az orr és az arc között, könnyebb úgy lehúzni, ha több kisebb pacával van dolgunk. Én rá szoktam nézni az első pár percben, mert van, hogy hiába masszírozom rendesen bele a bőrömbe, még így is egy-két helyen (és természetesen pont a pórusoknál) odébb "vándorol" a krém, és lyukacsos lesz, mintha valami háló lenne. Ilyenkor ezekre a részekre kenek még egy kis extrát. Kb 20 perc alatt teljesen megszárad, de ez attól is függ, hogy milyen vastagságban használtam. A lehúzás nekem sok fájdalommal nem jár, de tény hogy nem a legkellemesebb. A kis piheszőröket is csodásan kitépkedi egyébként, babapopsi érzést hagy maga után. A miteszereim 80%-a így szépen kijön, a többire pedig ha még a maszk használata után kicsit rányomok akkor szépen kiugranak. Mindig van egy-két folt, amit nem tudok lehúzni, mert vékonyan kentem fel a maszkot (többnyire a pacák szélénél), ezek melegvizes arcmosással szépen eltávolíthatóak. Utána mindig szoktam pórusösszehúzó tonikot használni biztos ami ziher alapon, bár az enyémek azért könnyen visszahúzódnak a helyükre.

Akinek felkeltette az érdeklődését, az megrendelheti a BB webshopban, 1500 Ft-ba kerül, szerintem abszolút megéri az árát.

Ti próbáltátok már ezt a maszkot? Mi a véleményetek róla?

1 megjegyzés: