2013. január 28., hétfő

Dodo 3W Clinic Natural púder

Vannak olyan szépségápolási termékcsoportok, amiknél sosem tudok különbséget tenni egyik és másik márka terméke között. Ilyen a sampon, a balzsam és sokáig a púder is ide tartozott. Nincsen extrém zsíros bőröm, tehát az átfényesedés nálam nagy probléma sosem szokott lenni, de igazából ha elő is fordul hogy a nap végére már nem matt az arcom sem szokott érdekelni, nem vagyok az a fajta aki előveszi a sminkjét a wc-ben és újracsinálja magát. 



A Dodóról már rengeteg jót olvastam az elmúlt másfél évben, novemberben jutottam el végülis odáig, hogy megvettem. Ez az első porpúder amit próbálok, így csak az általam korábban próbált kőpúderekhez tudom hasonlítani. 

A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!

A szúnyogriasztó külső engem a Carmexre emlékezet, de kb ez az egyetlen negatívum amit fel tudok hozni a púderrel kapcsolatban. :) 30 g-os kiszerelésben kapható ami elképesztően sok, egyelőre el sem tudom képzelni hogy én ezt valaha elhasználom. A por maga nagyon világos, de arcon teljesen átlátszóvá válik, szóval senkit ne tántorítson el az, hogy csak egy színben kapható. Az állaga hihetetlen puha, semmi szemcsés érzésem nincs tőle akkor sem, ha az ujjaim között morzsolgatom, kifejezetten selymes. Az illata nagyon visszafogottan púderes, ami arcon már egyáltalán nem érezhető. 


A csomagolása egyébként nagyon strapabíró, masszív műanyagból van. Kapunk hozzá egy kis púderpuffnit is, amit én nem használok, de nagyon hasznos akkor, ha van egy elfedni való pattanás amiről az ember nem szeretné ecsettel lesepregetni a korábban 5 perc alatt felegyensúlyozott korrektort. 

Amiért nagyon megszerettem: annyira picik a szemcséi, hogy egyáltalán nem látszik rajtam hogy púderezve lennék, viszont gyönyörűen elfedi a csillogást. (Még azt is, amit a Garnier BB krémje csinál, pedig az nagy szó.) Hatását tekintve nálam kitart a nap végéig, még este hazaérve sem fényesedett át a bőröm soha. Általában nagy púderecsettel szoktam felvinni, de van hogy kisebb fejű multifunkcionális arcecsettel, mindkettővel tökéletesen működik. 

Itt lehet megvenni, 2180 Ft-ba kerül, ami már alapból jó ár egy púdernek, pláne úgy hogy ennyi terméket kapunk, ráadásul ennyire jót! Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom. 

Ti milyen púdert használtok? Próbáltátok már a Dodót?

2 megjegyzés: