2013. augusztus 23., péntek

NOTD - Matt nude

Ezt a körömlakkot anyától kaptam. Neki valami magazinhoz adták, és nagyon cuki volt mert nem értette, hogy ő csinál-e valamit rosszul, hogy csak nem lesz fényes az istenért sem az eredmény. :)) Én sem feltétlenül tudom eldönteni, hogy tetszik-e a matt finish, de egyelőre elnézegetem. Sajnos elég hamar kifényesedik, nem tudom más matt lakkok is így viselkednek-e. A másik kis fájdalmam, hogy fedőlakkot nem tudok rá tenni, így a tartóssága nyilván nem lesz sosem olyan mint egy fényesebb manikűrnek. 

Egyébként el tudom képzelni hogy megszeretem és beszerzek egy matt fedőlakkot, hogy aztán szabadon garázdálkodhassak a már meglévőkkel.

Essence french matt vakuval

Vaku nélkül
(A körömágyam és a körmeim állapota sajnos hagy némi kívánnivalót maga után, az esküvős gél lakk lereszelésénél kicsit erőteljesebb voltam a kelleténél és masszívan reszelgettem mindenből. De úgy tűnik találtam egy szuper körömerősítőt, ha kicsit tovább is beválik akkor mesélek róla!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése