2011. július 6., szerda

Júliusi DM magazin

A júliusi magazinban - értelemszerűen - jórészt nyári termékek akciósak, most is összeszedem szerintem miket érdemes megnézni, esetleg megvenni. :)
  • Babylove napkrém 50-es faktorral, 75 ml 1399 Ft
  • Hawaiian Tropic vízálló naptej 30-as faktorral 200 ml 2199 Ft
  • Balea vadmacska (áhá, ez a neve, nem találtam el a kedvences postban :D) tusfürdő (250 ml) és deo (150 ml) 299 Ft - Ebből a deót tuti megveszem, imádom a tusfürdő illatát.
  • Ha Max Factor Colour Effect False Last Effectet veszel akkor 1 Ft-ért (tehát ingyen) kapsz mellé egy Max Factor Colour Effect Max Effect szájfényt. Szerintem ez tök szuper ajánlat! :)
  • Signal fogkefe 399 Ft
  • Balea kétfázisú sminklemosó 599 Ft - Nagyon szeretem, már sokszor vásároltam újra.
  • X-epil intim törlőkendő 20 db 329 Ft - Itt a fesztiválszezon, ilyenkor szerintem muszáj hogy legyen az embernél egy a táskában.
  • Jar mosogatószer 1 liter 429 Ft
  • Lenor csomag: 3 öblítő együtt 1299 Ft
Titeket érdekel ezek közül valami? :)

3 megjegyzés:

  1. wááá az a Max Factor cucc! :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. én pont ma voltam dm-ben, és megint van ilyen 100pontos akció! :) újabb nesszeszert hoztam így el, amiben van megint pár kupon, termékminták (öblitő-mosószer anyának, mini fogkrém, venus borotva nekem nyaralásra) meg még pár dolog :) ha arra jártok szerintem érdemes elhozni!

    amúgy amit biztos be fogok szerezni így, az a baleás tusfürdő :) a MF akció se rossz!

    VálaszTörlés
  3. nekem olyan Hawaian tropic naptejem van,és csak ajánlani tudom mindenkinek,barnulni is lehet mellette,legalábbis nekem sikerült:D
    engem a sminklemosó érdekel,szerintem holnap beugrok a dm-be :)

    VálaszTörlés