2012. szeptember 25., kedd

NOTD - Nude és arany

Ma kicsit kreatívabb voltam körömlakkozás közben mint egyébként szoktam (bár azért merőben nem vittem túlzásba, nekem valahogy nincs szívem órákat lakkozgatni a körmömet úgy, hogy tudom hogy 3 nap múlva moshatom is le az egészet). Még múlt héten találtam ezt a pigmenttel dekorált manikűrt és nagyon megtetszett az ötlet. 


Pigmentet még sosem vettem magamnak, amim van is igazából egy Artdeco highlighter, de aki ezt annak elnevezte biztos vagyok benne hogy nem normális. :D Konkrétan egy arany pigmentről van szó, ami masszívan csillámos. Nagyon szép és sminkekhez szemhéjpúderként gyönyörű, de csak remélni tudom hogy senki nem használja annak amiként eladják. Zárójel bezárva. 
A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!

A bejegyzés azt írja, hogy miután az alapszínnel kilakkoztuk a körmünket (én a kedvenc nude lakkomat használtam, Rimmel French lace) pakoljunk a körömágybőrre egy kis pigmentet és fújjuk rá a még nedves lakkra. Hát nálam ez nem működött, a kisujjamnál kezdtem és látszik is hogy a körmöm végére is odarepült egy nagyobb darab amivel nem tudtam már mit kezdeni. Emiatt én más módszert választottam. Vártam egy kicsit a lakk száradásával addig, amíg már érintésre nem ragad de még el lehet kenni erővel ha akarnám. Ekkor egy ecset segítségével rásimogattam a körmeimre a körömágyamtól indulva a pigmentet úgy, hogy nagyjából átmenetesen halványuljon és a körmeim végére már ne jusson belőle. Hát ezt többé-kevésbé sikerült csak kiviteleznem, de szerintem egészen jól sikerült így elsőre. 


Miután minden körmömet átpigmenteztem fedőlakkal átszaladtam rajtuk hogy az arany ott is maradjon ahol én szeretném (itt jegyezném meg hogy nem lett arany a fedőlakkom, ettől féltem az elején de szerencsére feleslegesen). 

Én most nyilván csak aranyban tudok gondolkozni mert ilyen pigmentem van itthon, szerintem piros lakkal párosítva csodaszép karácsonyi manikűrt lehet csinálni. Aztán az is lehet hogy nem feltétlenül kell pigment mivel ecsettel dolgoztam, lehet legközelebb kipróbálom sima szemhéjpúderrel, onnantól aztán tényleg határ csak a csillagos ég. :)

Nektek most milyen a körmötök? Szoktatok próbálkozni kicsit extrább lakkozással?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése