2013. szeptember 17., kedd

TAG - Az első...

Ma futottam bele ebbe a tagbe, és egész jó mesélős kérdések vannak benne, úgyhogy úgy döntöttem kitöltöm. :) Amúgy is szeretek sztorizni, de hülyén jönne ki ha leírnék random évezredes történeteket, így viszont van rá lehetőségem. 

1. Mi volt az első tweeted?
Túl régóta vagyok twitteren, úgyhogy az első már kishiftelődött. Visszagörgettem, a legrégebbi most ez: " De aranyos vagy, köszi! :))" és Évinek írtam.

2. Mi volt az első youtube videó, amit láttál?
Fogalmam sincs. Biztosan valami vicces, baki, ilyesmi, de nem Szalacsi és nem is Polgárjenő, mert őket már bőven a youtube előtt is ismertem. 

3. Milyen csatornára iratkoztál fel először youtube-on?
Megint csak nem tudom. Régen volt.

4. Mi volt az első facebookos profilképed?


Ez. 19 vagyok rajta.

5. Tartod a kapcsolatot az első szerelmeddel?
Tulajdonképpen igen! :D Bálint előtt csak olyanokba voltam "szerelmes", akikkel az életben soha nem is kommunikáltam, csak messziről nézegettem őket, úgyhogy olyan első szerelem akivel beszéltem is, az Bálint. 

A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!

6. Mi volt az első alkoholos ital, amit kóstoltál?
Gyerekként párszor belenyaltam apa sörhabjába, borba, ilyesmibe. Első olyan ivás amire emlékszem az 13 évesen volt. Nem tudom mi volt előbb, az írországi út apával, vagy a Fúvósfesztivál, de előbbin ittam apa Guinesséből és ittam whiskyt a gyárban, utóbbin pedig söröztem. Talán Írország volt előbb, úgyhogy legyen akkor a whisky. Egyébként nem szeretem, égett fa íze van.

7. Mi volt az első munkád?
17 éves voltam, mikor a szombathelyi Savaria Karneválon dolgoztam. Jegyet szedtem a Ferences kert bejáratánál Bálinttal együtt. 

8. Milyen autód volt először?
Most sincs autóm. Matchbox. Barbie lakókocsi. :D

9. Kitől kaptál ma először sms-t?
Bálinttól.

10. Kire gondoltál ma először? 
Hú, talán apára azt hiszem.

11. Ki volt az elsős tanárod?
Margó néni. Nagyon szerettem, kedves és jó pedagógus volt, remélem ma is vannak még ilyen tanárnénik, mint amilyen ő volt. 

12. Hova mentél először repülővel?
Nem cécóztunk, az első út USA volt. 10 hónapot éltünk ott anyuékkal, Ohióban voltunk, ott ünnepeltem a harmadik szülinapomat. Meglepően sok dologra emlékszem belőle. :) Kép az útról:


13. Ki volt az első legjobb barátod? Tartjátok még a kapcsolatot?
Aki most elsőre beugrott az Mimó. :) 3 lépcsőházzal lakott odébb mint mi, és sokat játszottunk együtt. Volt egy tündéri fehér perzsa cicája. Facebookon ismerősök vagyunk, de nem beszéltem vele vagy 15 éve. Elköltöztek mikor olyan 8-10 éves lehettem, nem egy suliba jártunk, akkor még se mobil se net nem volt, szóval megszakadt a kapcsolat. 

14. Emlékszel az első alkalomra, mikor másnál aludhattál?
Volt egy-két olyan barátom, akiknél voltak pizsipartik mikor kicsi voltam, de nem tudom kinél lehetett az első.

15. Mit csináltál ma reggel először?
Kávét főztem.

16. Milyen koncerten voltál először?
Erre emlékszem, Jazz + Az! :) Nővéremmel, unokatesóimmal és a nagynénémmel voltunk, és emlékszem, Philip (az akkori Z+-os műsorvezető, ma már inkább narancssárga színekben vezet "műsorokat") volt a felkonf, aki kotonokat szórt a tömegbe, nem értettem miért. :D Az első sorban csápoltam, és akkor még azt énekeltem, hogy "Mit tehet a sejk aki mit se' sejt", mert nem tudtam miről szól a dal, és azt sem értettem miért vannak fura fehér ruhába (=koton) öltözve Gesztiék. 

17. Midet törted el először?
Az acromionomat törtem le, 14-15 lehettem. Ez a lapockának az a nyúlványa, ami a váll fölé ível. Aikidozni kezdtem és a harmadik edzésen, mikor azt tanultuk hogyan essünk úgy hogy sérülések nélkül megússzuk a dolgot én eltörtem a vállam. Többet nem mentem edzésre. :D 

18. Első piercing?
Egyetlen piercingem van, az orrom jobb oldalán. 2006 szeptemberében csináltattam, nem sokkal azután hogy Pestre költöztem. Mai napig megvan, már milliószor elgondolkoztam azon, hogy ki kéne venni, de nincs szívem. 

19. Hova mentél először külföldre?
Nem tudom pontosan, de lévén hogy az osztrák határtól 10 percre nőttem fel, 99% hogy Ausztriába. Valószínűleg banánért mentünk. Éljen a nyolcvanas évek! :)

20. Melyik filmet láttad először, amire emlékszel is? 
Holtversenyben mondom a Gyalog Galoppot és a Macskafogót. Ezeken nőttem fel (áldja az ég anyáékat! ♥), de nem tudom melyik volt először.

21. Első büntetésed/megrovásod?
Nagyon mérges voltam, mai napig emlékszem az érzésre. Ovis voltam, talán középsős, és volt egy csoporttársam, akinek a dada a nagymamája volt, emiatt vele eléggé kivételeztek. Játszottam, babakocsiban tologattam egy babát akinek a nyakába egy gyöngysort tettem. Jött ez a kislány (mai napig emlékszem a teljes nevére, és arra is hogy mindig röhögtünk rajta, mert 5 évesen még mindig minden ebédszünetben bejött az anyukája és megetette, ahelyett hogy maga emelgette volna a kanalát), levette a gyöngysort a babám nyakából és elvette. Én mentem utána és visszakértem, mert én játszottam vele, erre ő rázendített, közölte hogy elvettem tőle, és engem állítottak a sarokba. 

22. Ki volt az első szobatársad?
Viki. Ő fogorvos hallgató volt, én gyógyszerész. 1 évet laktunk együtt, de nagyon csíptem. :) Nem szoktunk találkozni, de ha összefutunk, akkor eldumálgatunk. Ő már végzett, doktornéni. 

23. Milyen sportot űztél először? 
Úszásra jártam először, aztán jazzbalettoztam is, meg teniszezni is hordtak anyuék. 

24. Mi az első dolog, amit hazaérkezés után csinálsz?
Lerúgom a cipőmet, kezet mosok és átöltözöm itthoni ruhába. Aztán kutyázok.

25. Mikor volt az első csókod?
16 éves voltam, és egy bulin üvegeztünk. Egy akkori jóbarátommal volt, semmi extra. Az első olyan, ami komolyan történt az Bálinttal volt, a 17. szülinapom után 10 nappal. 

Érdekel, hogy nektek mik a válaszaitok, ha akarjátok itt kommentben is kitölthetitek, vagy külön bejegyzésben, csak adjatok nekem hozzá linket! :)

4 megjegyzés:

  1. Gyerekkoromban mi is jártunk a "Banánboltban", jól el is vesztem...

    Ohióban hol voltatok? Már ha nem indiszkrét a kérdés. Mert most én is ott vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nilesban voltunk, Youngstown mellett. :)

      Törlés
    2. Akkor ez nincs is olyan messze tőlem (Akron)

      Törlés